درخواست بارسلونا برای دریافت کارت قرمز جوردی آلبا

به گزارش مارکا، باشگاه هر کاری انجام خواهد داد تا آلبا را به بازی مقابل اتلتیکو برساند. به همین دلیل بارسلونا از کارت قرمز او درخواست تجدیدنظر داد. مسلماً آنها در بارسلونا چندان خوشبین نیستند، به خصوص بعد از اتفاقی که برای لواندوفسکی رخ داد (تعلیق در سه جلسه)، اما تلاش خواهند کرد تا کارت زرد دوم جوردی آلبا را حذف کنند.

باشگاه بارسلونا تمام تلاش خود را می کند تا کارت قرمز جوردی آلبا بخشیده شود و او یکشنبه آینده مقابل اتلتیکو بازی کند.

درخواست بارسلونا برای دریافت کارت قرمز جوردی آلبا


سرویس خبر شماره: 1862366
11 ژانویه 1401 در 06:17 ب.ظ
1.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گزارش برند

چهارشنبه هفته آینده، بارسلونا اولین بازی خود در جام حذفی این فصل را در آلیکانته مقابل اینترسیتی برگزار خواهد کرد. باید دید ژاوی در این بازی از آلبا استفاده خواهد کرد یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این بازیکن بعد از بازی از تصمیم داور برای اخراجش صحبت کردمن واقعاً این تصمیم را متوجه نشدم. تنها چیزی که به او گفتم این بود که با احترام گفتم که به نظر من بازیکن اسپانیول با آندریاس کریستنسن خطا کرده است. قبلاً و او فکر می کرد که این اولین هشدار من است.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا روز گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 1-1 مقابل این تیم متوقف شد. این دیدار بسیار جنجالی شد و متئو لاهوز مجبور شد چندین بار از کارت زرد خود برای کنترل شرایط بازی استفاده کند و دو بار با نشان دادن کارت قرمز، یک بازیکن از هر تیم را به بیرون از زمین فرستاد.
آلبا تک بازیکن بارسلونا بود که در دقیقه 78 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، بنابراین بارسا 10 نفره شد و در نهایت نتوانست هر سه امتیاز آن بازی را کسب کند، که در لالیگا بسیار مهم بود. دوره قهرمانی لیگ.

1787133