درخواست بازگشت 3 امتیاز به دلیل خطای داوری!

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم گفت: خواهش می کنم اگر حق باشگاه آلومینیوم ضایع شده است، سه امتیاز و جایگاه ما را برگردانید، زیرا با امتیاز این دو دیدار مقابل فولاد و هوادار، رده بندی تیم ما از دو به دو می رسید. سه مکان

او ادامه داد: کادر فنی ما برای دیدار با هواداران تلاش زیادی کردند و همانطور که می بینید تیم ما مستحق سه امتیاز این بازی بود اما تصمیم بد داور و دستیار دومش باعث شد تا آنها یک پنالتی به دلیل خطای خارج از زمین برای هواداران به همراه داشته باشند. با این تصمیم درب ما باز خواهد شد و روند بازی به کلی تغییر خواهد کرد.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: باشگاه ما، مربی ما و مربیان ما از اول فصل همیشه به داوران احترام گذاشته اند و حتی بعد از اشتباهی که در بازی با فولاد رخ داد، هیچ اعتراض و شکایتی نکردند، اما در بازی مقابل اینقدر اشتباه بود. هواداران که باید تصمیم دیگری می گرفتیم برخلاف آنچه انجام شده بود، این رویه باشگاه بود، بیایید در مورد آن فکر کنیم.

1794743


سرویس خبر شماره: 1866555
04 فوریه 1401 @ 16:33 |
963 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شکایت آلومینیوم از داور مسابقه با هواداران

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از شکایت این باشگاه در خصوص قضاوت داور دیدار مقابل تیم هواداران خبر داد.

درخواست بازگشت 3 امتیاز به دلیل خطای داوری!

او بیان کرد: متأسفانه کمیته داوران فدراسیون فوتبال در حال عذرخواهی از برخی تیم‌ها بودند اما نتوانستند این کار را انجام دهند زیرا اشتباه داوری در بازی آلومینیوم برای دو هفته متوالی رخ داد. البته عذرخواهی یک چیز بسیار معتبر است اما از همه تیم ها انتظار می رود.

امید خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته های آینده داوری روی عملکرد تیم ها تاثیری نداشته باشد و زحمات باشگاه، مربیان و بازیکنان با یک سوت بد از بین نرود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا امیده در جمع هواداران به داور بازی این تیم اعتراض کرد و گفت: متأسفانه پس از اشتباه داور در دیدار آلومینیوم و فولاد خوزستان که همه کارشناسان داوری به اشتباه اشاره کردند. تیم داوری در صحنه گل فولاد در بازی باز هم اشتباه عجیبی برای ما و هواداران رخ داد.

امید خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم اراک با مستندات کامل اعتراض و شکایت خود را نسبت به قضاوت تیم داوری در دیدار با هواداران به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تسلیم و نسبت به اعلام پنالتی اشتباه، عدم تکرار پنالتی اعتراض کرد. توسط تیم هواداران و اخراج نادرست آقای رحمتی.