درخواست بحث برانگیز: کمیته ضد دوپینگ باید شامل شود

سرپرست نارنجی پوش در ادامه ادعای مشکل عجیبی کرد و گفت: شرایط برخی تیم ها در هفته های اخیر عجیب است. نرخ اجرای آنها برای هر متخصصی در مورد اتفاقات خارج از فوتبال قابل پیش بینی است و منصفانه باید گفت. ما به عنوان باشگاه مس کرمان همیشه آماده حضور و نمونه برداری از همه اعضا توسط کمیته ضد دوپینگ هستیم و تعجب می کنم که چرا برخلاف سال های گذشته شاهد این حساسیت ها از سوی سازمان لیگ نیستیم. مشکلی که فصل گذشته حتی در لیگ دسته پایین با دقت و وسواس قابل توجهی حل شد.

سرپرست مس کرمان از مسئولان سازمان لیگ و کمیته مبارزه با دوپینگ خواست تا به سه هفته گذشته توجه بیشتری داشته باشند.

درخواست بحث برانگیز: کمیته ضد دوپینگ باید شامل شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حساسیت در هفته های پایانی جدول در بین تیم های گزینه سقوط افزایش یافته و آنها امیدوارند با کسب نتیجه لازم، در سه هفته باقی مانده، گواهی بقای خود را کسب کنند.

جهرمی در پایان گفت: از سازمان لیگ و کمیته مبارزه با دوپینگ تقاضا داریم از تیم ما و سایر تیم ها تست انجام دهند و باشگاه ما حتی حاضر است بخشی از هزینه های خود را تقبل کند تا شاهد روحیه باشیم. از جوانمردی و فوتبال پاک



مجله اخبار فوتبال داخلی

جهرمی مدیر تیم مس کرمان در خصوص آماده سازی تیمش برای دیدار تراکتورسازی گفت: بازی سخت و حساسی در پیش داریم و باید تا آخر برای نتیجه گیری در این بازی بجنگیم. نتیجه.” تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان گران قیمتی دارد و باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به رتبه چهارم و کسب سهمیه آسیا تلاش می کند. اما در بازی مقابل تیم های بزرگ نشان دادیم که از نظر فنی چیزی کم نداریم و اگر اسیر نام آنها نشویم می توانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان ما بیشترین اعتماد به نفس و بیشترین انگیزه را برای این بازی دارند و امیدواریم به نتیجه برسیم.


سرویس خبر شماره: 1935076
13 مه 1402 ساعت 8:45 ب.ظ
15.3K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

توسط ناظر مس کرمان ذکر شد