درخواست تجدید نظر کونته و توخل به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جنجال های سرمربیان تیم های چلسی و تاتنهام در دیدار شب گذشته دو تیم در هفته دوم لیگ برتر همچنان ادامه دارد. توماس توخل و آنتونیو کونته یک بار در میانه بازی با یکدیگر درگیری لفظی داشتند و پس از سوت پایان بازی با کارت قرمز داور مواجه شدند و از بازی اخراج شدند.

اتحادیه فوتبال انگلیس با توجه به اتفاقات رویارویی چلسی و تاتنهام، توماس توخل و آنتونیو کونته را به کمیته انضباطی اتحادیه فراخوانده است.

دقایقی پیش اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه ای این دو مربی را به رفتارهای نامناسب متهم کرد و از آنها خواست برای توضیح در کمیته انضباطی حاضر شوند. توخل و کونته برای حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا روز پنجشنبه فرصت دارند.

پس از پایان بازی، توماس توخل به شدت از تصمیمات داور عصبانی بود و در نشست خبری از داور انتقاد کرد که این موضوع خشم اتحادیه را برانگیخت. امروز اعلام شد که سرمربی آلمانی چلسی به دلیل چنین انتقاداتی جریمه خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838534
24 اوت 1401 در 23:22
1.2 هزار |

0نقطه نظر

در بیانیه اتحادیه فوتبال انگلیس، توماس توخل و آنتونیو کونته به نقض ماده 3 قانون اتحادیه متهم شدند. رفتار آنها در جریان بازی چلسی و تاتنهام در 14 آگوست 2022 نقض این ماده قانونی است. رفتار نامناسب بعد از سوت پایان این دو تا پنجشنبه 27 مرداد مهلت دارند در کمیته انضباطی حاضر شوند و پاسخ دهند.