درخواست تلنگر؛ دوباره کروز را دعوت کنید

تونی کروس تمام افتخارات ممکن را در دنیای فوتبال کسب کرده است، از جمله قهرمانی در جام جهانی، چندین بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در لالیگا و بوندسلیگا. کروس در سال 2021 پس از عملکرد ضعیف آلمان در جام ملت‌های اروپا که با حذف آلمان در دور دوم همراه بود، از تیم ملی خداحافظی کرد و از آن زمان روی تیم باشگاهی خود یعنی رئال مادرید تمرکز کرد.


روزنامه آلمانی کیکر می گوید احتمال زیادی وجود دارد که تونی کروس تصمیم بگیرد تابستان آینده کفش هایش را آویزان کند و از فوتبال خداحافظی کند. در نتیجه جام جهانی قطر آخرین فرصتی است که فوتبال ملی آلمان می تواند دوباره از آن استفاده کند. در زمانی که عملکرد هانسی فلیک در ترکیب تیم نشان داده است که او به یک بازیساز متفکر در خط میانی نیاز دارد، دعوت از ستاره رئال مادرید نباید برای کادر فنی تابو باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه های آلمانی بحث بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده اند و می گویند هانسی فلیک باید به طور جدی به فکر دعوت از او در آستانه جام جهانی باشد.

درخواست تلنگر؛  دوباره کروز را دعوت کنید

به ویژه، بیلد در مورد بازی آلمان و انگلیس در روزهای اخیر صحبت می کند، زمانی که شاگردان فلیک در عرض چند دقیقه برتری خود را از دست دادند و با وجود برتری 2-0 در ابتدا، 3-2 عقب افتادند. اما در نهایت ژرمن ها موفق به زدن یک گل شدند و بازی را با تساوی 3-3 به پایان رساندند.


سرویس خبر شماره: 1845826
8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:59 |
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

امروز روزنامه بیلد در یادداشتی به شرایط تیم ملی آلمان پرداخته و اعلام کرده است که دو بازی اخیر ژرمن ها در لیگ ملت های اروپا نشان داده است که تیم هانسی فلیک در حال حاضر فاقد کیفیت لازم برای موفقیت در تورنمنت بزرگی است. جهان جام.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد ضعیف تیم ملی آلمان در بازی های اخیر انتقادات علیه باشگاه مانشافت آلمان را برانگیخته است. برخی رسانه های آلمانی معتقدند مانشافت به ستاره های با تجربه ای مانند تونی کروس نیاز دارد و هانسی فلیک نباید دعوت او را در آستانه جام جهانی قطر به عنوان یک تابو در نظر بگیرد.