درخواست زنوزی: افزایش سهمیه خارجی

* پرونده واگذاری تراکتور بسته شد
موضوعات فصل گذشته کاملاً تمام شده است. صنایع مس تمایلی به خرید تراکتور نداشت و به دلیل علاقه ای که به شهر خودم و ترک زبانان دارم با جان و دل در خدمت تراکتور هستم و فعلا بحث واگذاری باشگاه مطرح نیست. فصل گذشته اتفاقات داخل و خارج باشگاه باعث بی ثباتی شد اما خوشبختانه تراکتور اکنون به ثبات رسیده است. ما در حال بررسی برنامه های اقتصادی برای بستن یک تیم قوی برای فصل آینده هستیم.

زنوزی می گوید با ادامه این روند قرارداد پاکو خمس را برای فصل های آینده نیز تمدید خواهد کرد.

درخواست زنوزی: افزایش سهمیه خارجی

* از عملکرد خمس کاملا راضی هستم
با توجه به نتایج به دست آمده به نظر من خمز یکی از بهترین مدیران خارجی تاریخ لیگ برتر است که تا پایان فصل آینده با تراکتورسازی قرارداد دارد. اگر عملکرد این مربی تا پایان فصل جاری خوب باشد، همکاری ما با او برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی امروز در برنامه ورزش و مردم با پیمان یوسفی گفت و گو کرد و خواستار افزایش سهمیه بازیکنان خارجی لیگ برتر شد. او همچنین گفت پرونده انتقال تراکتور بسته شده و با قدرت مالک باشگاه خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1868329
14 فوریه 1401 در 2:16 ب.ظ
553 امتیاز خبر

0نقطه نظر

تخفیف به صنایع مس مستثنی است.

* کمک های ما به مردم خوی می رسد
من به مردم تسلیت می گویم. ما تمام تلاش خود را برای کمک به مردم خود انجام می دهیم. کارهایی مانند تخصیص درآمد حاصل از فروش بلیت بازی تراکتورسازی مقابل فولاد به خوی ها انجام شده و در بازی خانگی بعدی نیز این کار انجام خواهد شد. همچنین کمک های گروه دریک و اقلام جمع آوری شده توسط باشگاه طی چند روز آینده به خوی ارسال خواهد شد.

* برنامه های ما در فصل آینده نتیجه خواهد داد
امسال به گونه ای تیم را بسته ایم که به نظر من و به گفته اکثر کارشناسان، برنامه و تلاشمان در فصل آینده نتیجه خواهد داد. اگر با ثبات فعلی ادامه دهیم و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه کنیم، فصل آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

* قیمت بازیکنان خارجی نسبت به ایرانی ارزانتر است
تراکتورسازی یکی از تیم های لیگ است اما مشکلات ما بزرگتر است. اکنون باشگاه ها به شدت ضرر می کنند. بازیکنان داخلی گرانتر از بازیکنان خارجی با کیفیت هستند. مثلا ما بهترین بازیکن لیگ را داریم که قیمتش نسبت به بازیکنان ایرانی خیلی ارزانتر است. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می توانند با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی در فوتبال تعادلی در قیمت بازیکنان داخلی ایجاد کنند که این تنها هزینه است.



مجله اخبار فوتبال داخلی