درخواست ساوت گیت: بلینگهام و کین را ترک کنید


سرویس خبر شماره: 2051457
8 تیر 1403 ساعت 00:17 |
9.8 هزار امتیاز خبر|

21نقطه نظر

گرت ساوتگیت تحت فشار فزاینده ای قرار دارد تا در آستانه دیدار مقابل اسلواکی در یورو 16، تغییرات قابل توجهی در ترکیب تیمش ایجاد کند. بنابراین دیدیه هامان، ستاره سابق لیورپول، پیشنهاداتی را به او ارائه کرد.

درخواست ساوت گیت: بلینگهام و کین را ترک کنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتظارات از نابغه جود بلینگهام در آلمان به خصوص پس از فصل درخشان او با رئال مادرید بسیار بالا بود. عملکرد او در پیروزی 1-0 انگلیس مقابل صربستان در بازی افتتاحیه، جایی که او گل برتری را به ثمر رساند، در ابتدا به نظر می رسید این امیدهای زیاد را تأیید کند. با این حال، فرم بلینگهام در دیدارهای بعدی مقابل دانمارک و اسلوونی به میزان قابل توجهی کاهش یافت که منجر به نگرانی هایی در مورد ثبات و سهم کلی او در عملکرد تیم شد.

این در حالی است که عملکرد هری کین، کاپیتان و ستاره تیم ملی انگلیس نیز زیر ذره بین قرار دارد. اگرچه او یک بار در مرحله گروهی گل زد، اما عملکرد او دست کم گرفته شد و این باعث شد که برخی بخواهند او را به نفع گزینه های حمله پویاتر نیمکت نشین کنند. کین که در ژوئیه 31 ساله می شود، به دلیل عدم چابکی و کاهش تاثیرش در زمین مورد انتقاد قرار گرفته است، که کاملاً در تضاد با فصل پربار او در بایرن مونیخ است، جایی که او 36 گل در بوندسلیگا به ثمر رساند.

دیدیه هامان، ستاره سابق لیورپول و کارشناس فعلی فوتبال، به ویژه خواستار تغییر اساسی در ترکیب تیم شد. هامان پیشنهاد می کند که فیل فودن را جایگزین بلینگهام در خط میانی کند و بازیکنان جوان تر و پرانرژی تری مانند کول پالمر و آنتونی گوردون را در کناره ها به کار گیرند.

2048423

هامان در ستون خود برای Sky Sports آلمان نوشت: “فقط یک بازیکن است که می تواند بین فیل فودن و جود بلینگهام بازی کند و برای من آن بازیکن فودن خواهد بود. فکر می کنم ما باید بلینگهام را حذف کنیم، فودن را در وسط قرار دهیم، سپس کول پالمر و آنتونی گوردون را در کناره ها بازی کنیم. آی تی.”

“بلینگهام بعد از 6 ماه اول حضورش در مادرید توجه ها را به خود جلب کرد. اما او از کریسمس فقط برای رئال میانگین گرفته است. در لیگ قهرمانان اروپا به سختی به یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال رسید. به همین دلیل من راضی نیستم. با عملکرد او در مسابقات قهرمانی اروپا، سوال این است که او در شماره 10 بازی می کند و بیشتر گل هایش را برای رئال به ثمر رسانده است. عملکرد او در سال گذشته خیلی ها در مورد توپ طلا صحبت می کنند، اما من او را در حال حاضر یک فوتبالیست در سطح جهانی نمی دانم.

هامان به صراحت در مورد فرم فعلی کین صحبت کرد و اشاره کرد که تاثیر کین در زمین با شهرت او مطابقت ندارد.

هامان نوشت: “فکر نمی کنم کین امسال و سال آینده به بایرن و انگلیس آسیب برساند. کین فصل گذشته 36 گل در بوندس لیگا به ثمر رساند، اما زمانی که آنها به او نیاز داشتند او آنجا نبود. این تقصیر کین نیست که برخی از هم تیمی هایش” “من من خیلی روی خودم متمرکز هستم اما اگر یک بازیکن 100 میلیون یورویی باشم، گاهی اوقات باید موقعیت گلزنی ایجاد کنم، دیدن کین در حال دویدن غیرممکن است. در جام ملت های اروپا برای من آسان نبود.

مجله اخبار فوتبال خارجی