درخواست سیدجلال از درویش و هیئت


سرویس خبر شماره: 2048547
25 ژوئن 1403 در 2:06 ب.ظ.
15000 |

21نقطه نظر

ساختن یک تیم قدرتمند برای آسیا

سیدجلال حسینی مدعی است پرسپولیس برای فصل آینده روزهای سختی را پیش رو خواهد داشت.

درخواست سیدجلال از درویش و هیئت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدجلال که هشت سال است به عنوان بازیکن و مربی در پرسپولیس حضور دارد، نظر جالبی درباره فسخ قرارداد چند بازیکن این تیم دارد و می گوید سرمربی بعدی باید در مورد … آنها

وی در این خصوص اعلام کرد: چند بازیکن در پایان قراردادشان هستند و مشکل اینجاست که سرمربی تیم هنوز مشخص نشده است. سرمربی باید خودش انتخاب کند که چه بازیکنانی را افزایش دهد و چه بازیکنانی را جذب کند و زمان کمی دارد.

حسینی درباره شانس موفقیت پرسپولیس گفت: به نظر من بازی در آسیا سخت شده و باید تیم قدرتمندی تشکیل شود.

سعید جلال درباره فصل گذشته توضیح داد: روزهای سختی بود؛ ما قهرمان شدیم و هواداران ما هنوز هم می توانند خوشحال باشند، اما الان تمام فکرم این است که یکی از قوی ترین تیم های پرسپولیس تعطیل شود. اگر بخواهیم سال آینده در لیگ برتر و مرحله یک هشتم نهایی و همچنین در آسیا موفق باشیم، نباید زمان را تلف کنیم و باید قوی ترین تیم را الان بسازیم. در سال های اخیر در آسیا حرف های زیادی برای گفتن داشته ایم.

سرمربی پرسپولیس درباره فساد مس رفسنجان گفت: من هم اخبار را دنبال می کنم، اما مطمئن هستم که تا آخر راه نمی رود و پوشش داده نمی شود؛ چون فکر می‌کنم اگر از پس آن برآیند، خیلی‌ها گیر می‌کنند. آنها در چند سال گذشته آمدند و این کار را نکردند. امیدوارم کسی باشد که این کار را بکند، فکر نمی کنم چنین فردی بیاید.

در نهایت گفت: متاسفانه فساد ریشه عمیقی در فوتبال ما دارد و هیچکس نمی تواند کاری از پیش ببرد.
من اصلا به حرف او (سجادی) گوش نمی دهم. او خودش در سال های اخیر تصمیمات بدی گرفته است. الان امیدوارم نهادهای ذیربط از بیرون پیگیری کنند اما فکر نمی کنم ادامه هم داشته باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی