درخواست قاطع بیرانوند از هواداران پرسپولیس

تشویق من در این بازی روحیه محل را خراب کرد و پرسپولیس را از دست داد. ببینید اگر آنها نبودند و پرسپولیس شکست نمی خورد، آن سال یک قهرمانی خوب برای آن تیم اتفاق می افتاد. الان هم همینطوره من واقعا دوست ندارم هواداران بازیکنان تیم مقابل را تشویق کنند. شاید برخی از آنها هنوز دوست ما باشند، اما مشکل من چیز دیگری است. باید بازیکنانی را که با تیمت قرارداد دارند تشویق کنی چون آنها هستند که به پرسپولیس آسیب می رسانند.

علیرضا بیرانوند شب گذشته در برنامه نوروزی شبکه دو حاضر شد و صحبت های جالبی انجام داد. بخشی از برنامه که به سراغ جوک های اجرا می رفت; جایی که شاید یکی از جالب ترین آنها زمانی رخ داد که مجری برنامه با دماغ بیرانوند شوخی کرد. دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این شوخی گفت: یک سری از پزشکان می گویند بینی مان را عمل می کنیم اما این قضیه آنقدر جالب شده که به آنها می گویم باید پول خوبی به آنها بدهیم. باور کن تو پیجم چندین بار دیدم که طرفدارا میگن نباید عمل بینی کنی چون اینطوری خیلی بهتر بود.

علیرضا بیرانوند در بخشی دیگر از برنامه انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را به فال نیک گرفت. وی در بخشی جالب از صحبت هایش گفت: احتمالاً به او می گوییم امیرخان، تا سال های قبل اگر سرمربی خارجی بود و بعد از نتیجه به ایران برنمی گشت، الان فرق می کند و هر نتیجه ای که باشد او با ما برمی گردد چون ایرانی است. امیدوارم بتوانیم با او نتایج خوبی بگیریم و به هدفمان که قهرمانی آسیاست برسیم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

در نهایت باخت به سپاهان باعث شد تا اصفهانی ها با 4 امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس پیش بیفتند و حتی قرمزهای پایتخت جایگاه دوم خود را به رقیب دیرینه استقلال واگذار کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که پرسپولیس تا چند هفته پیش با تیم های پایین جدول فاصله زیادی ایجاد کرده بود و از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نام می برد، اما به یکباره توسط یحیی گل محمدی همه چیز برای شاگردان تغییر کرد.

در ادامه برنامه علیرضا پیرانوند جمعی عجیب و غیرمنتظره از هواداران پرسپولیس را مطرح کرد. او احتمالاً به بازی سپاهان و تشویق رامین رضاییان توسط بازیکنان پرسپولیس اشاره کرد و گفت: چند سال پیش در نفت تهران بودم و برای بازی با پرسپولیس به آزادی رفتیم و در آن زمان سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس بود که او هم هست. دروازه بان خیلی خوب پرسپولیس در این بازی فقط به یک تساوی نیاز داشت تا قهرمان شود اما وقتی وارد ورزشگاه شدیم 100 هزار نفر یک صدا مرا تشویق کردند چون خبر رسید سال آینده می خواهم به پرسپولیس بروم.

در ادامه از بیرانوند در مورد فاصله امتیازی ایجاد شده در بالای جدول و سقوط پرسپولیس پرسیده شد و با اینکه از این سوال بسیار ناراحت به نظر می رسید، گفت: ما در سال های گذشته امتیاز ایجاد می کردیم اما امسال ما نه تنها کارمان را انجام ندادیم و عقب افتادیم، بلکه قبلاً قول داده بودم که قهرمان شویم و حالا می‌گویم این اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد که بازی در رنج است و امسال قهرمان می‌شویم.»


سرویس خبر شماره: 1896360
27 مارس 1401 ساعت 09:19
4.3K |

0نقطه نظر

واقعا چرا رقیب را تشویق می کنید؟

علیرضا بیرانوند شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اظهارنظرهای جالبی کرد.

درخواست قاطع بیرانوند از هواداران پرسپولیس