درخواست لواندوفسکی از بارسا پس از موضع گیری سخت بایرن

موندو می نویسد که پس از موضع جدی بایرن، هیچ ملاقاتی بین لواندوفسکی و پینی زاهاوی، مدیر برنامه هایش در نظر گرفته نشده است و او تا زمانی که از بارسا مطمئن نشود، هیچ قدمی برای جدایی نخواهد برد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره لهستانی بایرن تا زمانی که به اراده بارسا متقاعد نشود، قصد ندارد برای جدایی از این باشگاه آلمانی تلاش کند.

در هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر احتمال جدایی این بازیکن از باشگاه و پیوستن به بارسلونا در پایان فصل به گوش می رسد، اما سران بایرن مونیخ بارها تاکید کرده اند که ستاره لهستانی در پایان فصل این تیم را ترک نخواهد کرد. فصل فصل. در واقع، باواریایی ها متقاعد شده اند که ستاره لهستانی فصل آینده نیز برای بایرن بازی خواهد کرد، اما گزارش های دیگر حاکی از آن است که او خودش می خواهد از آلیانس جدا شود و به بارسا بپیوندد.

قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن در تابستان 2023 به پایان می رسد و این بازیکن هم اکنون به سوژه اصلی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بوندسلیگا تبدیل شده است.
مهاجم لهستانی یکی از بازیکنان کلیدی بایرن از نظر موفقیت و قهرمانی در فصول اخیر بوده است و درخشش خیره کننده او باعث شده است که بسیاری از باشگاه های اروپایی وضعیت او را زیر نظر بگیرند و علاقه شدیدی به جذب او داشته باشند.

به گزارش موندودپورتیوو، روبرت لواندوفسکی پس از مذاکرات اخیر با سران بایرن و بسته شدن درهای خروج از بارسلونا درخواست ضمانت کرده است. تضمین اگر باشگاه توانایی مالی برای مذاکره مستقیم و رسمی با بایرن و جدیت علاقه آنها را دارد. او ضمانتی از بارسا می خواهد تا بایرن را برای جدایی تحت فشار بگذارد و اگر باشگاه کاتالانی به درخواست او نرسد ترجیح می دهد یک فصل دیگر در بایرن بماند و حتی قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کند. این در حالی است که بارسلونا باید در پایان فصل وضعیت مالی خود را ارزیابی کرده و بودجه نقل و انتقالات خود را مشخص کند.


سرویس خبر شماره: 1822870 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 20:21 |
21,656 |

4نظرات

شکایات Mundoportivo;