درخواست مسعود شجاعی از رئیس جمهور آینده



مسعود شجاعی در حاشیه برگزاری دوره های مربیگری درجه A درباره عملکرد ضعیف هواداران در هفته های پایانی لیگ برتر گفت: به دلیل بی انگیزگی بود. ما تعدادی پارامتر مثل هواداران و مسائل مالی نداشتیم. ما مشکلات مالی زیادی داشتیم و همین موضوع به این اتفاقات دامن زد. وقتی یک تیم اینقدر بی انگیزه می شود، هرگز در فوتبالم با این مشکل مواجه نشده ام. سعی کردم تا جایی که می توانستم کار کنم اما نشد.

وی با اشاره به ابعاد جدید پرونده فساد در فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من به شخصه از این ماجرا خوشحالم و امیدوارم ادامه داشته باشد. شعار من فوتبال پاک است و سعی کرده ام تا حد امکان به فوتبال پاک کمک کنم. فوتبال پدیده بزرگی است که مردم را خوشحال می کند. وقتی به چنین مسائلی پرداخته می شود، جذابیت او کم می شود و الگوی بدی برای نسل های جدید می شود. امیدوارم این موضوع به شدت پیگیری شود و عاملان آن شناسایی شوند. حتی اگر فوتبال به طور کامل از بین نرود، شروع خوبی بود.

سرمربی تیم فوتبال هوادر درباره وضعیت همکاری فصل آینده خود با هوادار گفت: هنوز تصمیمی نگرفته ام و هفته آینده با باشگاه هوادار مذاکره خواهیم کرد. فرقی نمی کند در کجا مربیگری کنم و هر جا ایده آل باشد و زیرساخت وجود داشته باشد کار می کنم. نمی توانم بگویم از سال گذشته راضی بودم، اما برای شروع بد نبود. مطمئناً ایده آل من نبود، اما یک تجربه بود. اتفاقی که افتاد اولین بار بود که با او ملاقات کردم.

شجاعی درباره آنچه از رئیس جمهور آینده کشور انتظار دارد گفت: تعمیر زیرساخت های فوتبال. بزرگترین مشکل سخت افزاری است و مشکلات زیادی داریم و از کشورهای پیشرفته آسیا خیلی عقب هستیم. امیدوارم با توجه به صحبت های مهدی تاج، زیرساخت ها، زمین، امکانات احیا و… به زودی ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: افشاگری رضا جاودانی در کنار عادل فردوسی پور از فساد در فوتبال/تهیه کننده یک برنامه خانه دار/مجری رادیو ماشین گرفت!



سرویس داخلی اخبار فوتبال