درخواست نویل از ساوتگیت: تغییر این سه بازیکن


سرویس خبر شماره: 2051699
10 جولای 1403 ساعت 4:20 ق.ظ.
197 امتیاز خبر

0نقطه نظر

گری نویل اسطوره تیم ملی انگلیس معتقد است که ساوتگیت باید سه تغییر در ترکیب تیم ملی انگلیس پیش از بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 مقابل اسلواکی ایجاد کند.

درخواست نویل از ساوتگیت: تغییر این سه بازیکن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه آنها سرگروه گروه خود هستند اما عملکرد ضعیف سه شیرها در مرحله گروهی هواداران و کارشناسان را نگران کرد. نویل یکی از سرسخت‌ترین منتقدان تیم ملی انگلیس در این مسابقات بوده است و معتقد است ساوت‌گیت باید با آوردن ترنت الکساندر-آرنولد، کوبی مینو و کول پالمر پس از سه بازی ضعیف جایگزین کایل واکر، کانر گالاگر و بوکایو ساکا شود. .

نویل در پادکست “Stick to Football” خود توضیح داد: ترنت به ما کمک می کند تا در دفاع بهتر از توپ استفاده کنیم و با پاس ها و ضربات ایستگاهی خود برای تیم حریف تهدید ایجاد می کند. مینو همانطور که در بازی قبل دیدیم، حرکت بیشتری را برای تیم ما به ارمغان می آورد.

وی در ادامه افزود: “در حال حاضر کول پالمر را در ترکیب اصلی قرار می دادم. قطعا فودن، بلینگهام و ساکا را از ابتدا با کین شروع می کردم. این چهار مهاجمی هستند که همه انتخاب می کنند. اما پالمر در خانه به نظر می رسد. راحت و با استعداد. “شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید. نمی دانم چه کسی را روی نیمکت بگذارم، شاید ساکا چون بازیکن درخشانی است.”

2048772

عملکرد ناامید کننده انگلیس در یورو 2024 باعث شده است که بسیاری از ساوت گیت در بازی بعدی انتظار و تقاضای تغییرات گسترده داشته باشند. سرمربی تیم ملی انگلیس در تلاش است تا تمام ستاره های خود را در یک تیم سیال و هجومی ادغام کند و ممکن است مجبور شود یکی از بازیکنان بزرگ خود را نیمکت نشین کند. کوبی مینو که در دیدار قبل به عنوان یار تعویضی خوش درخشید به احتمال زیاد شروع خواهد کرد. در حالی که پالمر به عنوان بازیکن تعویضی مقابل اسلوونی وارد زمین شد و نتوانست جرقه ای بزند، حمله کند و کم رنگ باقی ماند. ساوت گیت با تصمیمات کلیدی زیادی روبروست.

انگلیس اگر یکشنبه اسلواکی را شکست دهد روز شنبه به مصاف برنده ایتالیا و سوئیس خواهد رفت. سه شیرها را می توان خوش شانس دانست که در “آسان ترین” بخش قرعه کشی قرار گرفتند و از مدعیان عنوان قهرمانی آلمان، اسپانیا، فرانسه و پرتغال دوری کردند.

مجله اخبار فوتبال خارجی