درخواست ویژه و فوری نکونام به خطیر بعد از بازی استقلال



از آنجایی که استقلال در این فصل با دو مهاجم بازی می کند، نیاز به یک مهاجم روی نیمکت دارد. طبق اخبار رسیده از اردوی آبی ها، جواد نکونام پس از پایان بازی با هواداران، به طور جدی از علی خطیر خواست تا هر چه سریعتر برای بازی گوستاوو بلانکو در تیم استقلال آماده شود و در این مورد سرمربی استقلال. تیم احتمالاً در این مسابقه از گوستاوو درخواست خواهد کرد. بازی با آلومینیوم اراک از این امر سود می برد.

گوستاوو بلانکو آرژانتینی 31 ساله که در لالیگا بازی می کرد به دلیل نداشتن کارت بازی با وجود قرارداد با استقلال در هفته های اخیر نتوانست برای استقلال بازی کند.استقلال به سقف قرارداد نزدیک است و ندارد تنها در صورتی می توانند قرارداد واقعی گوستاوو را امضا کنند که بازیکنان فعلی استقلال قرارداد خود را کاهش دهند.

علی خیر در این باره با بازیکنان استقلال صحبت کرد. یکی دو بازیکن از جمله مهدی مهدی پور به باشگاه استقلال قول کاهش قرارداد داده اند و اگر بقیه بازیکنان از مهدی پور پیروی کنند، گوستاوو بلانکو از این هفته می تواند در جمع آبی پوشان به میدان برود.

ظاهرا علی خطیر به جواد نکونام قول داده که تمام تلاش خود را برای گرفتن کارت بازی گوستاوو در این هفته انجام دهد. او اخیرا مجوز بازی در نقش امید حامدی فر را دریافت کرده است. این بازیکن در دیدار با هواداران دقایقی در ترکیب آبی پوشان به میدان رفت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال