درخواست و مراجعه مدیر معروف فوتبال رئیس جمهور


سرویس خبر شماره: 1973030
25 اکتبر 1402 ساعت 3:30 ق.ظ.
341 امتیاز خبر

0نقطه نظر

حافظیه پنجره شکسته فوتبال شیراز است

مدیرعامل سابق برق و فجر که در پست جدیدی قرار دارد از شخص رئیس جمهور کمک گرفت.

درخواست و مراجعه مدیر معروف فوتبال رئیس جمهور

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فوتبال شهر راز با اشاره به حضور پر رنگ شهرهای صنعتی در فوتبال کشور گفت: اگر امروز شهرها و استان هایی مانند کرمان، اصفهان، تبریز، اراک، اهواز یا آبادان حضور دارند. در سطح اول فوتبال کشور می توان گفت که این حضور پر رنگ ارتباط تنگاتنگی با وضعیت صنعتی بسیاری از این شهرها و استان های ذکر شده دارد.

وی با اشاره به زیرساخت های بسیار ضعیف فوتبال در شهر شیراز خطاب به رئیس جمهور گفت: در استان های همجوار هزینه های چند هزار میلیاردی صرف زیرساخت های ورزشی و فوتبالی در استان می شود اما اینجا در شیراز ورزشگاه و سالن شش هزار نفری ساخته شده که دوست دارم این اتفاق نیفتد! در واقع با ساخت بسیار ضعیف این استادیوم ها، دیگر ظرفیت های کهن فوتبال و ورزش شیراز نیز به فراموشی سپرده شد و نگهداری از آنها به فراموشی سپرده شد و در واقع ورزشگاه پیر حافظه تبدیل به پنجره شکسته فوتبال شیراز شد. و این وضعیت تاسف بار نشان می دهد که وضعیت زیرساخت های ورزشی شیراز خوب نیست.

او خطاب به رئیس جمهور گفت: شاید خیلی انتظار داشته باشد که شخصاً از شما بخواهم که به وضعیت آشفته فوتبال و ورزش استان رسیدگی کنید، اما از شما می خواهیم که برای این منظور هر فردی را که مدیر شما باشد انتخاب کنید تا درد جامعه ورزش استان به ویژه فوتبالیست ها قابل حمایت است.

البته واقعیت این است که فوتبال ما چیزی ندارد! تیم های ما به سختی به لیگ برتر می آیند اما در یک جنگ نابرابر اقتصادی محو می شوند و لیگ برتر که ویترین فوتبال کشور است بدون حضور شیراز به حیات خود ادامه می دهد، اگر به قول شیخ عجل سعدی شیرازی همه شهرها بازنده اند و شهر ما شهباز است. امروز اما حافظ نگهبان زبان العیب نیست که شاهد وخامت اوضاع بی سابقه شیراز باشیم!

مدیرکل فوتبال شهر راز وزارت نیرو را یکی از ثروتمندترین وزارتخانه های دولت دانست و گفت: متاسفانه تیم فوتبال برق شیراز که نماد شهر شیراز بود به دلیل کینه توزی وزارت نیرو نسبت به این تیم عزیز از خاطره ها محو شد و شهید فجر سپاسی هیچگاه به نام این شهید بزرگوار دیده نشد.

وی کلیدواژه «ممنوعه» را کلیدواژه وزارت صنعت و نیرو برای شیراز عنوان کرد و گفت: استفاده از نام آشنا از زبان وزرای صنعت و نیرو برای فوتبال و ورزش شیراز ممنوع است در حالی که وضعیت سایر شهرهای کشور از نظر ایجاد زیرساخت های ورزشی بسیار بهتر از شیراز است و به نظر می رسد فقط برای شیراز ممنوع است.

وی در پایان از رئیس جمهور خواست با نگاهی دلسوزانه به ورزش فارس توسعه زیرساخت های ورزشی استان را در دستور کار خود قرار دهد تا در نتیجه نشاط اجتماعی و امید به زندگی بیشتر در بین شهروندان خوب شیرازی ایجاد شود.
فلاح با اشاره به توانمندی های اقتصادی استان از جمله صنایع فولاد لامرد، ذوب آهن کوار و پالایشگاه پتروشیمی شیراز گفت: این صنایع نیاز به تقویت و توسعه دارند تا ورزش در استان نیز رشد کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی