درخواست گواردیولا از سیتی: جذب ستاره آرژانتینی

حالا به نظر می رسد یک مدعی قوی برای آبی های لندن در نحوه جذب این بازیکن وجود دارد. منچسترسیتی در حال بررسی شرایط پیشنهادی به این بازیکن است تا او را در فصل آینده در تیم خود داشته باشد.
به نقل از نشریه اسپانیایی Fichajes، گواردیولا علاقه زیادی به این بازیکن دارد و به سران سیتی فشار می آورد تا هر چه سریعتر مذاکرات با سران بنفیکا را برای امضای قرارداد و انتقال فرناندز به ورزشگاه اتحاد آغاز کنند.
این سرمربی کاتالانی قصد دارد در فصل آینده تغییراتی در خط میانی تیمش ایجاد کند و این هافبک آرژانتینی را گزینه خوبی برای این کار می داند.



مجله اخبار فوتبال خارجی پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از سران باشگاه خواسته است تا برای جذب انزو فرناندز گام های جدی بردارند.

درخواست گواردیولا از سیتی: جذب ستاره آرژانتینی

به گزارش “ورش سه”، درخشش فرناندز در ترکیب تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر بسیاری از باشگاه های اروپایی را به فکر جذب او انداخت.
این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از دعوت این بازیکن به اردوی تیم ملی آرژانتین، بسیاری نسبت به حضور او در قطر تردید داشتند و مطمئن نبودند که او شایسته حضور در جام جهانی است.
او که قبل از جام جهانی تنها 10 میلیون یورو ارزش داشت، اکنون بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد و خیلی ها منتظر انتقال او به چلسی در نقل و انتقالات زمستانی بودند اما سران بنفیکا با این موضوع موافقت نکردند. انتقال.

1788477


سرویس خبر شماره: 1866668
05 فوریه 1401 @ 11:56 |
7.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر