درد مشترکی که بارسا و ناپل را رها نمی کند


سرویس خبر شماره: 2003524
1 مارس 1402 در 3:54 ب.ظ.
980

0نقطه نظر

در خانه ضعیف است

نه بارسا و نه ناپولی در این فصل نتوانسته اند در خانه عملکرد خوبی از نظر دفاعی داشته باشند و عموما در خارج از خانه بهتر بوده اند.

درد مشترکی که بارسا و ناپل را رها نمی کند

به گزارش “ورش سه”، پدری پس از بازی سلتا در بالایدوس گفت: خارج از خانه ما خیلی بهتر از خانه بازی می کنیم.

ژاوی همچنین گفت: اوضاع در خانه بهتر از مونتجویک است.

بارسلونا عصر امروز راهی ناپل می شود تا روز چهارشنبه بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل ناپل برگزار کند. کار خوب آنها در خارج از خانه، همراه با رکورد ضعیف تیم ایتالیایی در خانه، انتظارات را بالا برده است.

در لالیگا، بارسلونا دو امتیاز کمتر (26) نسبت به مونتجویک (28) در خانه دارد، اما حقیقت این است که هنوز در یک بازی خارج از خانه (هفت برد و پنج تساوی) شکست نخورده است.

1992497

در عین حال بارسا سه بار در خانه شکست خورده، 9 بار پیروز شده و یک بازی را متوقف کرده است. بارسا در خانه از نظر دفاعی شکننده تر به نظر می رسد: آنها 19 گل دریافت کرده اند. دروازه بارسا 15 بار در زمین حریف باز شد.

از سوی دیگر، ناپولی که در میانه جدول سری آ و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا نشسته است، 18 امتیاز مشابه خارج از خانه کسب کرده است. رکورد آنها در هر دو زمینه یکسان است: پنج برد، سه تساوی و چهار شکست. اما مانند بارسا، گل های بیشتری را مقابل هواداران خود دریافت کردند: 16 بر 12.

1992027

این دو تیم چهار بار، دو بار در لیگ قهرمانان و دو بار در لیگ اروپا به مصاف هم رفته‌اند و کاتالان‌ها هیچ شکستی نداشته‌اند: دو برد و دو تساوی.

مجله اخبار فوتبال خارجی