درس سورپرایز از آلیسون! دروازه بان سابق لیورپول دومین گل را در 3 ماه به ثمر رساند – لیورپول اف سی

برای دومین بار در سه ماه گذشته، دن آترتون، دروازه بان سابق لیورپول، قهرمان لحظه آخری وارینگتون تاون شد و گلزنی کرد. یکی دیگر اکولایزر دیرهنگام

آترتون به خود اعتراف می کند که چیزهای کمی می تواند آلیسون را در زمین تحت الشعاع قرار دهد، اما این بازیکن 24 ساله اکنون می تواند ردای گلزنی را از شماره 1 لیورپول بگیرد.

این دروازه بان بومی که در سال 2020 توسط قرمزها آزاد شد، اکنون در دومین دوره حضور خود در وارینگتون است و پس از حضور در نیو سنتز و هاید یونایتد، دوباره به تیم غیر لیگ ملحق می شود.

حالا، او آندره ویزدم را به عنوان هم تیمی به حساب می آورد و مدافع سابق لیورپول پس از مدت ها دوری از فوتبال، در ماه سپتامبر با زردها قرارداد امضا کرد.

هر دو در روز شنبه در جدول گلزنی قرار گرفتند، زیرا وارینگتون با شکست دو گل به تساوی 2-2 مقابل آلفرتون تاون برگشت.

پس از پشت سر گذاشتن پنالتی لیام والداک و تلاش بیلی فستر از فاصله نزدیک در هر دو نیمه، ویزدام با یک ضربه انفرادی درخشان در دقیقه 89 اولین بازی برگشت را به دست آورد.

سپس، به طرز باورنکردنی، آترتون در دقیقه هفتم وقت تلف شده به خانه رفت تا یک امتیاز را به دست آورد و تماشاگران 1095 نفری را به وجد بیاورد.

این پس از یک شاهکار مشابه از سوی دروازه بان در اکتبر رخ داد، زمانی که او بالاترین سطح را به دست آورد و با فارسلی سلتیک به تساوی 1-1 دست یافت – این زمان در دقیقه پنجم اضافه شد.

مارک بیزلی، مدیر این تیم به وارینگتون گفت: “باید اعتبار کامل را به بازیکنان بدهم، آنها به مقابله پرداخته‌اند و آن نگرش هرگز نگوییم مردن را دارند که مترادف با ما امسال و در چند سال گذشته بود.” وب سایت رسمی.

ما هل دادیم و هل دادیم و با شایستگی یک امتیاز کسب کردیم.

کاری که دن برای به ثمر رساندن آن گل انجام می دهد این است که او در محوطه خود به توپ حمله می کند، بنابراین وقتی به انتهای دیگر می رود، همان کار را انجام می دهد.

توپ فوق‌العاده‌ای بود که به او وارد شد و او به آن حمله کرد، از مدافع جلو افتاد و گل زد – من کاملاً برای او جبران کردم.

در حالی که شاید درسی که او از تمرینات منظم در کنار آلیسون انتظار داشت، نبود، اما به وضوح در هر دو گل برنده دیرهنگام این برزیلی مقابل وست بروم بود.

برادفورد، انگلستان - شنبه، 13 ژوئیه 2019: دانیل آترتون، دروازه بان لیورپول در حین آماده سازی قبل از بازی قبل از بازی دوستانه پیش فصل بین بردفورد سیتی AFC و لیورپول اف سی در والی پاراد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

وارینگتون در حال حاضر سیزدهم لیگ ملی 24 تیمی شمال است و آترتون در 22 بازی خود در لیگ تا به اینجای فصل، چهار کلین شیت داشته است.

فارغ التحصیل آکادمی لیورپول در کنار دو گل خود، دو پاس گل نیز در پیروزی 2-1 مقابل راشال المپیک در نوامبر به ثبت رساند.

این باعث می شود در 15 بازی اخیر او دو گل، دو پاس گل داده شود – رکورد بدی برای یک دروازه بان نیست!



https://www.thisisanfield.com/2024/01/surprise-lesson-from-alisson-ex-liverpool-goalkeeper-scores-2nd-goal-in-3-months/ منبع: