دروازه بان بوسنیایی برای استقلال به مشکل خورد!


سرویس خبر شماره: 2051609
9 جولای 1403 ساعت 11:10 ق.ظ |
3.3 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

امکان شکایت از فیفا در صورت عدم همکاری

دروازه بان خارجی توافق با استقلال به دردسر بزرگی برای این باشگاه تبدیل شده است.

دروازه بان بوسنیایی برای استقلال به مشکل خورد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ماجرای حضور دروازه بان بوسنیایی در استقلال در روزهای اخیر حواشی و اتفاقات زیادی را برای آبی ها رقم زده است. ودران کیوسفسکی دروازه بان 29 ساله باشگاه استقلال با اعلام نظر مدیریت باشگاه استقلال به توافق کامل رسیده و آماده رفتن به تهران است اما واکنش های شدید هواداران و پیشکسوتان شایعات زیادی درباره احتمال عدم همکاری با او ایجاد کرده است.

در همین راستا بسیاری از هواداران استقلال معتقدند با توجه به اینکه سیدحسین حسینی یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و در شرایط بدنی خوبی قرار دارد، دلیلی برای سهمیه خارجی وجود ندارد و سهمیه بزرگسالان برای این دروازه بان در نظر گرفته شده است.

اعتراضات متعدد به جذب دروازه بان خارجی حالا رهبری استقلال را در ابهام بزرگی قرار داده و زمزمه هایی مبنی بر رد شدن حضور او به گوش می رسد.

این در حالی است که استقلالی ها هنوز قرارداد رسمی کیوسفسکی را امضا نکرده اند اما سندی را به او تحویل داده اند که قرارداد محسوب می شود. استقلال یک پیشنهاد رسمی با تمام جزئیات به این دروازه بان بوسنیایی ارسال کرده که با امضای مدیرعامل این باشگاه است. از سوی دیگر دروازه بان بوسنیایی نیز این پیشنهاد را امضا کرد و برای باشگاه استقلال ارسال کرد که در اسناد باشگاه موجود است.

طبق قوانین نقل و انتقالات فیفا، پیشنهاد رسمی ارسال شده، قرارداد تلقی می شود و در صورت شکایت دروازه بان بوسنیایی به فیفا در صورت انصراف از همکاری با استقلال، می تواند کل دستمزد خود را دریافت کند.

در این شرایط لیدرهای استقلال با مشکل بزرگی به نام ودران کیوسفسکی مواجه شدند. باید دید با وضعیت دروازه بان بوسنیایی چه خواهند کرد و در نهایت چه اتفاقی می افتد.

مجله اخبار فوتبال داخلی