دروازه بان جدید استقلال بوسنیایی است/به ادعای دروازه بان معروف خارجی; استقلال با جانشین حسینی قرارداد بست!



به گزارش خبروزی، خبر مذاکره استقلالی ها با یک دروازه بان خارجی اتفاق عجیبی بود چرا که بهترین مدافع فصل گذشته لیگ برتر را در اختیار دارد که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته است و یک سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد. دلیل این تصمیم کادرفنی و باشگاه هنوز مشخص نیست اما پیگیری ها نشان می دهد شانسی برای تغییر تصمیم وجود ندارد زیرا همه چیز تمام شده است.

بررسی اطلاعاتی یکی از دروازه بانان خارجی سابق فوتبال ایران با نام برجسته حاکی از آن است که این دروازه بان مورد علاقه استقلال نیز با این تیم قرارداد امضا کرده و مدت زمان آن دو فصل است. البته با وجود اصرار زیاد، مدافع سابق ترجیح داد نام بازیکن جدید استقلال را اعلام نکند، اما بر خلاف بسیاری از گزارش های منتشر شده، ملیت او را که به نظر بوسنیایی است، برجسته کرد. از آنجایی که هنوز نامی در این زمینه ذکر نشده است، تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده ایم که نتیجه آن می تواند جالب باشد.

در ترکیب فعلی تیم ملی بوسنی سه مدافع حضور دارند که یکی در لیگ این کشور و دیگری در لیگ قبرس بازی می کند. این دو نفر دروازه بان های دوم و سوم تیم ملی هستند و شماره یک تیم ملی بوسنی نیکولا واسیلی است که سه فصل اخیر را در بوندسلیگا سپری کرد. واقعیت این است که واسیلی فصل گذشته با وجود اینکه در اکثر دیدارهای تیم سن پائولی روی دروازه تیم سن پائولی ایستاده بود، قراردادش با این تیم به پایان رسید و خبری از تمدید آن نیست. به همین دلیل اگر صحبت های این بازیکن خارجی سابق فوتبال ایران درست باشد، مشخصات یک دروازه بان بوسنیایی که با باشگاهش قرارداد ندارد دقیقاً با واسیلی مطابقت دارد.

در هر صورت باید منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال در این زمینه باشیم اما احتمال اینکه فرد مورد نظر واسیلی باشد بسیار زیاد است. ملیت این نگهبان جنگل که ابتدا یوگسلاوی اعلام شد و سپس به عنوان صرب معرفی شد، بوسنی و هرزگوین است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال