دروازه بان جدید استقلال کیست / مشخصات رقیب خارجی حسینی لو رفت + عکس


به گزارش خبروژی، خبر مذاکره و سپس عقد قرارداد استقلال با یک گارد خارجی توسط همه رسانه ها تایید شد و به نظر می رسد تمامی سوالات در این زمینه برطرف شده است. همانطور که دو روز پیش خبر دادیم ردیابی یکی از بازیکنان خارجی سابق فوتبال ایران که با دروازه بان جدید آبی ها در ارتباط است نشان می دهد این بازیکن اهل بوسنی و هرزگوین است و حالا در آخرین به روز رسانی اطلاعات تماس دروازه بان جدید آبی ها را منتشر کنید.

دروازه بانی که قراردادی دو ساله با آبی ها امضا کرد ودران کیوسفسکی است که عضو باشگاه مقدونیه استروگا است. این دروازه بان 29 ساله فصل گذشته به جز سه بازی تیمش در لیگ مقدونیه در تمام دیدارهایش در دروازه بود و 6 بار در لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفت. تورنمنتی که کیوسفسکی و تیمش پس از حذف در مرحله گروهی به خانه بازگشتند.

ودران کیوسفسکی

این دروازه بان 1 متر و 87 سانتی متری فصل گذشته 38 بازی در تمامی رقابت ها انجام داد و 37 گل به ثمر رساند که آمار جالبی به نظر نمی رسد. او 14 بار توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و عجیب ترین نکته در عملکرد او در فصل گذشته دریافت 5 کارت زرد بود. کیوسفسکی متولد مقدونیه از کودکی به بوسنی نقل مکان کرد و فوتبال خود را در آنجا آغاز کرد. به همین دلیل، او برای تمام سطوح پایه بوسنی بازی کرده است، اما هنوز یک بازی ملی برای تیم بزرگسالان انجام نداده است.

ارزش کیوسفسکی در سایت ترانسفرمارکت 300 هزار یورو برآورد شده است و با توجه به اینکه قرارداد او با استروگا به پایان رسیده است، هیچ هزینه ای بابت رضایت نامه او پرداخت نمی شود.

اما اینکه این دروازه بان بدون سابقه ملی و شاغل در لیگ مقدونیه که سال گذشته حتی نتوانست با تیمش قهرمان شود چگونه و با چه واسطه هایی به استقلال پیوند خورد سوال مهمی است که سران باشگاه بهتر می توانند به آن پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: سکوت عجیب جواد نکونام در خصوص شایعه جذب دروازه بان و بازیکن خارجی

ودران کیوسفسکی



سرویس داخلی اخبار فوتبال