دروازه بان PSG از غیبت خود در رئال مادرید عصبانی است

نیمکت نشینی مقابل رئال مادرید به مذاق کیلور ناواس خوش نیامده و این مدافع باتجربه را عصبانی کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکای پاری سن ژرمن پس از از دست دادن ترکیب اصلی در دیدار مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به شدت عصبانی شد و شکایت او به گوش مائوریسیو پوچتینو نیز رسید. . خود کیلور ناواس معتقد بود با توجه به سابقه درخشان و قابل توجهش در رئال مادرید در سال های اخیر، بهترین گزینه برای پیوستن به پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید بوده است.

با این حال، ادامه سیاست مائوریسیو پوچتینو مبنی بر استفاده از سیستم چرخشی درون دروازه در لیگ قهرمانان اروپا اجازه این اتفاق را نداد و در نهایت جیجی دوناروما در ترکیب قرار گرفت. همچنین در واقع اشتباه عجیب این مدافع ایتالیایی در صحنه درگیری با کریم بنزما که منجر به گل اول لوس بلانکوس و در نهایت صعود این تیم به دور بعد شد. قبل از این صحنه، پاری سن ژرمن بهترین تیم زمین به نظر می رسید و حتی می توانست گل های بعدی را به ثمر برساند، اما سهل انگاری دوناروما کاملاً بازی را تغییر داد.


سرویس خبر شماره: 1815364 |
23 مارس 1400 @ 23:29 |
18,056 امتیاز خبر|

3نظرات

چرا من در تیم نبودم؟

اکیپ مدعی شد که کیلور ناواس قبل از شروع مسابقه احساس می کرد که در اولین بازگشتش به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پس از ترک رئال مادرید باید شانس بیشتری برای حضور در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن داشته باشد. اما مائوریسیو پوچتینو اینطور فکر نمی کرد و در نهایت دروازه بان کاستاریکایی شاهد شکست خانگی عجیب تیمش مقابل رئال مادرید و خروج زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا بود. البته ناواس در بازی دیروز مقابل بوردو در ترکیب اصلی قرار داشت اما به نظر می رسد نه او و نه دوناروما از این شرایط در حال حاضر راضی نیستند و امیدوارند شرایط را برای فصل آینده تغییر دهند.



مجله اخبار فوتبال خارجی