دروغ! کنسرت تیلور سویفت طبق ادعای آنفیلد رکورد تمام دوران را شکست – لیورپول اف سی

تیلور سوئیفت مدعی شد که توقف سه شبی او در آنفیلد، رکورد حضور در تمام دوران ورزشگاه را شکست – که البته به طور قابل توجهی اینطور نبود.

سوئیفت روز پنجشنبه به جمعیت فروخته شده گفت: “در حالی که من به سمت صحنه می رفتم، آنها من را به کناری کشیدند و به من گفتند که شما امشب برای ما انجام دادید.”

و آن چیز این است که شما رکورد تمام دوران حضور در این ورزشگاه را شکستید.

«آیا دوست داری بدانی که هرگز به اندازه الان در این اتاق افراد زیادی نبوده اند؟ من شخصاً این احساس را دوست دارم.»

سه شب این خواننده آمریکایی در آنفیلد – که میلیون ها درآمد برای باشگاه داشت – تقریباً مورد تحسین جهانی قرار گرفت، اما این ادعا که او رکورد حضور در ورزشگاه را شکست، ظاهراً درست نیست.

در حالی که گزارش شده است که بیش از 55000 نفر در هر شب از توقف تور Eras او در مرسی ساید شرکت کرده اند، اما این بسیار دور از دیدنی ترین ها در داخل آنفیلد است.

خواندن: من یورگن کلوپ را در تیلور سویفت ملاقات کردم – یک “شب فوق العاده و به یاد ماندنی”

در واقع، امسال حتی بیشترین میزان هم نیست، با 60090 هوادار که در 14 آوریل باخت 1-0 مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر را تماشا کردند.

رکورد تاریخ تماشاگران آنفیلد همچنان 61905 تماشاگر است که در سال 1952 پیروزی 2-1 مقابل ولوز را در جام حذفی تماشا کردند.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، تیمش را پیش از این در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد هدایت می کند.  کریستال پالاس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 14 آوریل 2024: ویرجیل فن دایک، کاپیتان لیورپول، تیمش را پیش از این در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و کریستال پالاس در آنفیلد هدایت می کند.  کریستال پالاس 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

این ممکن است هرگز شکسته نشود، زیرا در حال حاضر هیچ زمینه ای برای گسترش بیشتر آنفیلد پس از توسعه مجدد جایگاه اصلی و انتهای آنفیلد رود وجود ندارد.

سوئیفت که در حال حاضر در کاردیف است و قبل از پایان تور بریتانیا با سفر به استادیوم ومبلی در لندن و استادیوم آویوا دوبلین، ممکن است رکورد آنفیلد را برای یک رویداد غیر فوتبالی بشکند.

اما هنوز یک فضای خالی بزرگ بین 55000 نفر حاضر در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه و بزرگترین جمعیت ورزشگاه وجود دارد.



https://www.thisisanfield.com/2024/06/false-taylor-swift-concert-did-not-break-all-time-anfield-record-as-claimed/ منبع: