دروغ گفتند الان قصد بازگشت به استقلال ندارم/ به پرسپولیس آسیب می زند



تیم های پرسپولیس و استقلال هفته گذشته به طور رسمی خصوصی شدند که البته با واکنش های متفاوت پیشکسوتان و شخصیت های دو باشگاه همراه بود.

حال علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال نیز در این خصوص و شرایط استقلال در لیگ، اظهارنظرهای جالبی کرد.

گزیده ای از مصاحبه های فتح الله زاده با اطلاعات نقل و انتقالات آنلاین از باشگاه های استقلال و پرسپولیس را در زیر بخوانید:

  • {مالک پرسپولیس} دو باشگاه به لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. من نمی توانم در مورد بانک ها صحبت کنم. من نمی توانم خیانت کنم، اما یک نظر دارم. شاید تعبیر من اشتباه باشد. اگر پرسپولیس به بانک سپرده می شد بهتر بود. خود بانک ملت می توانست به تنهایی این باشگاه را اداره کند. این به ضرر پرسپولیس تمام می شود.
  • {ملک استقلال} تا زمانی که آقای عسگری رئیس هلدینگ خلیج پرس باشد در استقلال خوب خواهد بود، چون ورزش را دوست دارد. ورزشکاران با آنها هستند اما نمی دانم بعد از آنها چه اتفاقی می افتد.
  • {وضعیت این روزهای استقلال} قهرمانی مثل گنجشکی در دستان استقلال است و برای پریدن نباید کاری کرد. استقلال اولین شانس قهرمانی است و من فقط نگران اختلافات داخلی هستم. از آقای خطیر و نکونام می خواهم که کمی همدیگر را تحمل کنند.
  • {شایعه بازگشت به استقلال} در بدترین شرایط برای استقلال به سمت آتش می رفتم اما الان دنبال این سوالات نیستم. امیدوارم حاشیه ای ایجاد نشود که برخی بگویند فتح الله زاده می خواهد برگردد. بعضی ها ترسو هستند. چند روزی در مشهد مقدس بودم. برخی نوشتند که او برای بازگشت تلاش می کند و فشار می آورد.
  • {فرهاد مجیدی و رد پیشنهاد تراکتور} فرهاد سرمایه فوتبال است و برمی گردد. استقلال الان مدیر دارد پس چه اشکالی دارد که او در تیم دیگری کار کند؟

بیشتر بخوانید: اظهارات جالب دایی کاپیتان سابق پرسپولیس پس از مالکیت استقلال; آبی ها به سمت موفقیت جهانی پیش می روند/آلمان آمریکا را شکست داد زیرا…



سرویس داخلی اخبار فوتبال