دروگر: من و آجورلو استخوان پرت نمی کنیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صادق درودگر در حاشیه مراسم قرعه کشی بیست و دومین لیگ برتر در خصوص برنامه مسابقات گفت: امسال هم اردوی تیم ملی و هم جام جهانی را پیش رو داریم و به همین دلیل باید برنامه ریزی های لیگ را انجام دهیم. فشرده و مفصل باشد ما باید با هماهنگی باشگاه ها و سازمان لیگ و سایر سازمان هایی که در برگزاری مسابقات نقش دارند، مسابقات را مرتب برگزار کنیم.

درودگر درباره درگیری لفظی خود با آجورلو در جلسه مدیران باشگاه افزود: آقای آجورلو ارشد ما و یکی از مدیرانی است که 20 سال با آنها کار کردم. ممکن است در برخی مسائل اختلاف نظر داشته باشیم. ما می توانیم گوشت همدیگر را بخوریم، اما استخوان ها را دور نمی اندازیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیر بازاریابی سازمان لیگ همچنین تاکید کرد: در جلسه با لیدرها مقرر شد تسویه حساب های سال گذشته با استقلال انجام شود و برای فصل گذشته تبلیغات محیطی را با این باشگاه انجام دهیم. سال گذشته

رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه استقلال می تواند به تنهایی تبلیغات محیطی را اجرا کند.


سرویس خبر شماره: 1835302
آگوست 03, 1401 @ 20:49 |
7.4K |

6نقطه نظر

ارسال تبلیغات به استقلال مشکلی ندارد

او درباره ماجراهای تبلیغات محیطی و تحویل آن به استقلال می گوید: مذاکراتی با باشگاه استقلال داشتیم. ما با این باشگاه مشکلی نداریم و مشکل ما با نماینده این باشگاه است. ما نماینده باشگاه ها هستیم و در مقابل آنها پاسخگو هستیم. ما طبق تعهد خود به مذاکرات خود ادامه می دهیم. بعد از جلسه با آقای آجورلو نتیجه را به هواداران اعلام می کنیم.