درویش: از اسمار حمایت می کنیم حتی اگر کارساز نباشد


سرویس خبر شماره: 2001879
25 فوریه 1402 در 2:45 ق.ظ.
283

2نقطه نظر

من یک میلیون دلار را هدر ندادم.

رضا درویش در میان انتقاداتی که از انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس مطرح شد، بار دیگر از این تصمیم دفاع کرد.

درویش: از اسمار حمایت می کنیم حتی اگر کارساز نباشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتخاب اسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفت و بسیاری از هواداران و پیشکسوتان احساس کردند که اسمار توانایی هدایت تیم بزرگی مانند پرسپولیس را ندارد. رضا درویش در نشست خبری امروز خود در پاسخ به این سوال که آیا عثمر توانایی کنترل رختکن پرسپولیس را دارد یا خیر، گفت: با یکی دو تمرینی که در آن حضور داشتم و تعامل او و بازیکنان، قطعا این اتفاق خواهد افتاد. بنابراین.

او بعداً از این انتخاب دفاع کرد و گفت: یک چیزی که هواداران باید بدانند این است که به نظر شما ربطی به امضای قرارداد یک میلیون دلاری و گرفتن مربی داشت و اگر نتیجه نداد، می‌توانم بگویم من کارم را انجام دادم. کار. خیلی ها دنبال شعار هستند. می گویم برای من بد بود و به من حمله کردند، اما نگذاشتم یک میلیون دلار از پول این باشگاه هدر برود. می دانید، من از اکثر کارشناسان خوب بی طرف ایران پرسیدم و همه گفتند باید بهترین مربی دنیا را بیاورید، او حداقل یک ماه زمان نیاز دارد تا تیم، فوتبال ایران و حریفان را بشناسد.

1990137

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه این تیم به یک مربی بزرگ نیاز دارد، گفت: یک تیم بزرگ قطعا به مربی بزرگ نیاز دارد اما مطمئن هستیم که اسمار مربی بزرگی است. شاید اگر دیدیم مشخصات او برای پرسپولیس خوب نیست، برای فصل جدید مربی بزرگتر از او بیاوریم.

درویش در پاسخ به اینکه تا کی از اسمار حمایت خواهد کرد، گفت: تا جایی که می دانستیم او تیم بهتری بود. گاهی نتایج دست مربی نیست. ببینید در بازی ایران و قطر دو توپ به دروازه این بازیکن برخورد کرد و وارد دروازه نشد. اما اگر بازی طبق نظر تیم پرسپولیس برگزار شود، اشکالی ندارد، چون یک سال و نیم است که با آقای گل محمدی بوده و آقای گل محمدی هم تایید کرده و گفته آقای اسمار نسخه دوم من است. پس چرا باید یک نفر دیگر را قبول کنیم و فقط برای نگه داشتن یک شوف و نشان دادن این که پول را اینطور خرج می کنیم هزینه اضافی بپردازیم. من می گویم این پول شرم آور است و می توانیم این پول را صرف زیرساخت ها کنیم یا به تیم های پایه که در پایان فصل هستند بدهیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی