درویش: بازیکنی را با پیشنهاد 50 میلیاردی می شناسم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران مورد انتقاد بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از سخنان خود تصمیم به تعیین سقف قرارداد برای این بازیکن گرفت. 300 میلیارد برای باشگاه ها مورد انتقاد قرار گرفت.

درویس گفت: رقم قرارداد بازیکنان سه یا چهار تیم که نمی خواهم نام ببرم مشخص است. چطور ممکن است سقف این تیم ها به 300 میلیارد برسد؟ یک بازیکن 50 میلیارد قرارداد دارد. بازیکنی را می شناسم که به یک تیم جنوبی رفت و به او گفتند 35 میلیارد، اما قبول نکرد و تیم دیگری به او پیشنهاد 50 میلیارد داد.


سرویس خبر شماره: 1942165
16 ژوئن 1402 ساعت 03:04 |
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مدیرعامل پرسپولیس از سقف قرارداد 300 میلیاردی باشگاه ها انتقاد کرده است.

درویش: بازیکنی را با پیشنهاد 50 میلیاردی می شناسم!

وی در پاسخ به این سوال که آیا از بیرون به باشگاه پرسپولیس کمک نمی شود؟ مثلاً بنده خدا می آید و یک سکه هدیه می دهد; سکه کجا و 50-100 میلیارد کجا؟ مثلاً تخمین می زنند فلان تیم 600 میلیارد هزینه کرده است، اما می گویند نمی خواهند بیش از 300 میلیارد بدهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: اگر قرار است سقف 300 میلیارد باشد چطور ممکن است یک تیم با حضور بازیکنان دیگری که کمتر از آن قرارداد ندارند 300 میلیارد پرداخت کند؟ مگر اینکه راه حلی وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این باشگاه گفت: مشکل ما این است که پرسپولیس نه صنعتی است و نه معدنی و با توجه به اینکه در بورس هم هست همه چیز مشکل اتاق شیشه ای است و نمی توانیم. هر کاری که واضح نیست انجام بده .