درویش: ITC Diabate یکشنبه منتشر می شود

وی درباره استرس هواداران در روند جذب مهاجمان خارجی و رضایت فعلی آنها بیان کرد: هواداران صاحبان اصلی این باشگاه هستند و برخی دلالان از احساسات و عواطف پاک این هواداران سوء استفاده کرده اند اما هواداران ما هوشیار بودند و این کار را انجام ندادند. اجازه ندهید افکار بد دلالان آنها را شکست دهد. چند بار به آنها گفتیم صبر کنید، مدیریت و کادرفنی بازیکن مناسبی را جذب می کند که بتواند به پرسپولیس کمک کند. این صبر نتیجه داد و دو بازیکن خارجی را با این رزومه به پرسپولیس آوردیم.

درویش در مورد اینکه شیخ چه زمانی برای بازی آزاد می شود، گفت: انشاالله یکشنبه به ITC می آید و از آن پس در کنار کادرفنی خواهد بود تا از او در این بازی یا بازی بعدی استفاده کند. شما باید بازیکنان را جذب کنید و شرایط را برای حضور آنها آماده کنید و از آنجا تصمیم کادرفنی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس پس از عقد قرارداد با شیخ دیاباته، درباره نام های مختلف اطراف این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی گفت: دیدید که بیش از همه جنبه دلالی بود، دلالان زیادی داشتند. اینها را مطرح کردند که در جای دیگری مثل پرسپولیس برایشان بازار درست کنند، اما الحمدلله ما وارد فضای مسموم یک سری دلال نشدیم. امیدواریم همه دست به دست هم دهیم تا این محیط مسموم را کنترل کنیم تا همه از فوتبال بهره ببرند.

درویش درباره حضور بانوان گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در دولت سیزدهم افتاد حضور بانوان در ورزشگاه بود. در مسابقه قبل دیدید که چقدر جو ورزشگاه سالم بود. باید از آقایان و رهبران ما تشکر کنم که تلاش کردند فضای خوبی ایجاد کنند. زنان نیز به سختی راه رفتند و آرزوی چهل خود را برآورده کردند. به مداحان خانم هم گفتم که اگر قرار است از شورای تامین تقاضای افزایش تعداد کنیم، می توانید با رفتار خوبتان فضا را برای خانم های دیگر فراهم کنید. از پیگیری های شخصی وزیر ورزش و رئیس جمهور تشکر می کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیرعامل پرسپولیس گفت: برخی دلالان در صدد ایجاد بازار برای یک سری بازیکنان با نام پرسپولیس هستند.

درویش: ITC Diabate یکشنبه منتشر می شود


سرویس خبر شماره: 1841707
سپتامبر 11, 1401 در 2:32 ب.ظ
3.5 هزار |

دهنقطه نظر

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: الان قدم اول است و خیلی زود است که بگوییم سرآمد هستیم، خیلی از تیم ها نیمه راه بودند و قهرمان نشدند. ما به چیزی جز قهرمانی فکر نمی کنیم. انشاالله با همکاری بازیکنان و کادر فنی راه قهرمانی را طی کنیم.