درک کار با Raider Nation خداحافظی کرد

☠️ pic.twitter.com/fuSOAWkwk8

اگر Raiders نتوانند تا آن زمان شریک تجاری پیدا کنند، می توانند او را آزاد کنند. آنها از پرداخت بیش از 40 میلیون دلار پول تضمین شده اجتناب می کنند. این برای آنها حدود 5 میلیون دلار هزینه در فضای کلاهک مرده خواهد داشت.

https://imagez.tmz.com/image/a9/4by3/2023/01/12/a932e3a0e0dc46f7a39bc86e74048c17_md.jpg

کر نوشت: «یک بار گفتم که اگر یک رایدر نیستم ترجیح می‌دهم در خانه باشم و منظورم این بود، اما هرگز تصور نمی‌کردم که اینطور پایان یابد. آن آتشی که در درون من برای کسب یک قهرمانی شعله ور است، هنوز بیداد می کند. آتشی که هیچ کس نمی تواند خاموش کند. فقط خدا. بنابراین من مشتاقانه منتظر یک شهر جدید و یک تیم جدید هستم که بدون توجه به شرایط، تمام آنچه را که دارم به دست خواهد آورد. کسب قهرمانی چیزی است که همیشه می‌خواستم و به تلاشم ادامه خواهم داد.»

کار همچنین به یک کامنت قبلی اشاره کرد که در آن گفته بود اگر دیگر عضو Raiders نباشد احتمالاً فوتبال را کنار می‌گذارد.

– درک کار (@derekcarrqb) 12 ژانویه 2023

کار برای دو بازی پایانی فصل نیمکت نشین شد و در این مدت از تیم کنار رفت. کار 60.8 درصد از پاس های خود را برای 3522 یارد با 24 تاچ داون و 14 قطع توپ در 15 بازی این فصل انجام داد. او پیشرو تمام وقت این فرنچایز در پاس یارد (35222) و تاچ داون (217) است.

کار در توییتر نوشت: “ملت رایدر قلبم را می شکند، من فرصتی برای خداحافظی حضوری پیدا نکردم.” ما مطمئناً در 9 سال زندگی مشترکمان در یک ترن هوایی بوده ایم. از ته قلبم از سال‌ها حمایتی که از من و خانواده‌ام کردید بسیار سپاسگزار و قدردان هستم.»

تعداد زیادی از تیم‌هایی که به یک بازیکن مدافع نیاز دارند، مانند ایندیاناپولیس کلتس یا نیویورک جتس، فقط به نام چند نفر، به سمت کار نگاه می‌کنند.



https://sportslens.com/news/derek-carr-says-goodbye-to-raiders-nation/ منبع:

درک کار، کوارتربک، روز پنجشنبه از طریق رسانه های اجتماعی با لاس وگاس رایدر خداحافظی کرد.

انتظار می رود که Raiders تلاش کند تا Carr را معامله کند. با این حال، او در تمدید سه ساله 121.5 میلیون دلاری که در آوریل امضا کرد، بند عدم تجارت دارد. دستمزد پایه 32.9 میلیون دلاری کار برای سال 2023 و 7.5 میلیون دلار از حقوق او در سال 2024 تضمین می شود اگر او همچنان در فهرست 15 فوریه باشد.