درگیری جنجالی این دو مربی از کجا می آید؟ / توخل و کونته به هم چه گفتند؟

پس از گل اول تاتنهام که توسط هویبرگ به ثمر رسید و بازی به تساوی یک بر یک رسید، کونته با اعتراض به تصمیم داور با شادی عجیبی به سمت توخل رفت. توخل احساس کرد که قبل از گل روی مهاجم تیمش، کای هاورتز خطا شده است.

روی گل دوم تاتنهام، هنگام ارسال یک ضربه کرنر که منجر به گل هری کین شد، کریستین رومرو مدافع آرژانتینی تاتنهام که جلو رفت، به وضوح موهای کوکوریا بازیکن جدید چلسی را کشید و او را به زمین انداخت، اما در کمال تعجب، داور باور نکرد یک عیب !

توماس توخل و آنتونیو کونته، سرمربیان چلسی و تاتنهام، هر دو در پایان دیدار دو تیم لندنی به دلیل درگیری بین دو تیم از زمین مسابقه اخراج شدند.

توخل بعد از بازی گفت که هر دو گل تاتنهام باید مردود می شد. جالب اینجاست که این دو مربی بعد از بازی توضیح زیادی درباره صحنه درگیری ندادند و آن را یک اتفاق بین خود دانستند.

کونته، سرمربی تاتنهام، به طور جدی به خبرنگاری که از او در این مورد پرسیده بود، گفت: “درباره فوتبال صحبت کنید، این موضوع بین من و اوست. ما می خواهیم در مورد فوتبال اینجا صحبت کنیم نه چیز دیگری.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این درگیری در پایان بازی با دست دادن دو مربی تکرار شد و در نهایت توسط آنتونی تیلور داور مسابقه اخراج شدند. تیلور البته در این بازی قضاوت چندان قابل اعتمادی نداشت و تصمیمات او یکی از عواملی بود که منجر به دربی جنجالی لندن دیگری شد.

توخل در مورد درگیری اواخر بازی که هنگام دست دادن با کونته رخ داد، گفت: “فکر می کنم وقتی دو نفر دست می دهند، باید در چشمان یکدیگر نگاه کنند، اما ظاهراً آنتونیو منظورش این نبود.” چیز خاصی نبود، کمی احساساتی و هیجان زده بودیم. این اتفاقات در فوتبال و لیگ برتر رخ می دهد، به همین دلیل فوتبال زیباست.»