درگیری شدید در پرسپولیس به خاطر بیرانوند!



پس از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس شایعات زیادی مبنی بر جدایی علیرضا از پرسپولیس مطرح شد. بسیاری از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس به دلیل فسخ قرارداد بیرانوند از رفتار او ناراضی بودند و حتی برخی از پیشکسوتان مصاحبه های تندی علیه شماره یک تیم ملی انجام دادند. خود بیرانوند چندین هفته را در سکوت مطلق سپری کرد و مورد انتقاد قرار گرفت. اما علیرضا شامگاه چهارشنبه با انتشار ویدئویی جنجالی واکنش خود را به اتفاقات اخیر نشان داد. پس از توضیحات و بحث های بیرانوند در خصوص فسخ قرارداد، زیر پیامی که بیرانوند منتشر کرد، درگیری شدیدی به وجود آمد و ائتلاف عجیبی بین بازیکنان پرسپولیس شکل گرفت.

برخی در پرسپولیس در هر شرایطی بیرانوند را مقصر می دانند و فکر می کنند او به خاطر پول قراردادش را فسخ کرده است. این افرادی که بیشترین انتقاد را از علیرضا داشتند، نمی خواهند او به پرسپولیس برگردد و از رفتنش استقبال می کنند. با این حال سایر هواداران پرسپولیس نظر دیگری داشتند و از بازگشت بیرو استقبال کردند. این افراد می گویند منافع پرسپولیس بیش از هر چیز دیگری مهم است و اگر بیرانوند هم اشتباه می کرد باید مدیریت بهتری در این زمینه انجام می شد و کار به همین جا ختم نمی شد.

این افراد فکر می کنند بیرانوند ستاره تیمشان است و حق دارد پول بیشتری طلب کند. آنها درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس را مقصر می دانند و معتقدند تحت هیچ شرایطی نباید اجازه خروج بیرانوند را داد. این افراد بر این باورند که جدایی بیرانوند پرسپولیس را با چالشی جدی از نظر هدف مواجه می کند. هرچند نزدیکان به بیرانوند و شاید حتی خودش فکر می کنند که او نباید به این شکل پرسپولیس را ترک می کرد، اما نمی توان از کیفیت بالای او و همچنین تاثیر زیاد علیرضا در قهرمانی پرسپولیس در سال های اخیر به راحتی گذشت. همچنین همان طور که بیرانوند در ماجرای جدایی اش از پرسپولیس هم مقصر است، نمی توان گفت که سران این باشگاه کاملاً بی تقصیر بودند و گناهی هم ندارند. آنچه مشخص است این جدایی به ضرر بیرانوند است و پرسپولیس را در شرایط سختی قرار می دهد و احتمالا تاثیر آن را در فصل آینده خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخبار اختصاصی; درخواست بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس رد شد/وساطت ستاره سرخ جواب نداد/این هوادار پیشکسوت و پولدار سرشناس ظاهر شد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال