درگیری شدید و چهار اخراج در رقابت های زیر 18 سال اروپا

قبل از اخراج بیل، چهار بازیکن فرانسوی دیگر به نام‌های الیاس حسنی، ژنل بلوسین و ملانگ گومیس به ترتیب در دقایق 55، 61 و 72 از بازی اخراج شدند. در حالی که لهستانی ها تا دقیقه 74 با نتیجه 3-2 فرانسه را مغلوب می کردند، اخراج بیل در آن دقیقه فرانسه را به 7 بازیکن تا پایان نیمه رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های زیر 18 سال فرانسه و لهستان با اخراج چهار بازیکن فرانسوی به نیمه رسید.

وینگر زیر 18 سال فرانسه توپ را در نزدیکی خط طولانی زمین جمع کرد و بیل با یک تکل بسیار سخت با دو پا آن را به زمین زد. پس از اعتراض بازیکن لهستانی، بیل بلند شد و با سر به صورت او ضربه زد. برنارد دیومد سرمربی تیم ملی فرانسه علیرغم تلاش‌های خود نتوانست بازیکنانش را آرام کند تا در نهایت یک شکست خانگی را در تاریخ تیم زیر ۱۸ سال فرانسه ثبت کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدار تیم های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری شدید بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن دو تیم از زمین اخراج شدند.

درگیری شدید و چهار اخراج در رقابت های زیر 18 سال اروپا

بعد از این صحنه همه بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. بیل 16 ساله، چهارمین اخراج فرانسه، میزبان و داور چاره ای جز پایان نیمه دوم و اعلام لهستان به عنوان تیم برنده نداشتند.


سرویس خبر شماره: 1845282
4 اردیبهشت 1401 ساعت 10:32 ق.ظ |
386

0نقطه نظر

پس از درگیری شدید بین بازیکنان هر دو تیم در زمین، در حالی که سه بازیکن فرانسوی اخراج شدند، استفانوا دارنل بیل جوان تکل وحشتناکی انجام داد و یک بازیکن لهستانی را مجروح کرد و سپس با ضربه سر به صورت او به عنوان چهارمین بازیکن فرانسوی اخراج شد.