درگیری لفظی مالدینی و اسپالتی به خاطر لیائو

لیائو در نیمه اول اولین گل میلان را به ثمر رساند و شادی پس از گل او ناپولی و کادر فنی آن تیم را عصبانی کرده بود. لیائو پس از گلزنی به سکوهای هواداران ناپولی رفت و حرکتی سرکشانه انجام داد. اسپالتی در حال تلاش برای صحبت با لیائو بود که دو تیم وارد زمین شدند که مالدینی برای محافظت از بازیکن تیمش وارد میدان شد و با سرمربی ناپولی درگیری لفظی پیدا کرد.

این تنش ها به کادر فنی و مسئولان دو تیم هم کشیده شد و شاهد درگیری لفظی شدیدی بین اسپالتی، سرمربی ناپولی و پائولو مالدینی، اسطوره روسونری و سرمربی فعلی این تیم در ورزشگاه مارادونا بودیم. تونل

در حالی که اسپالتی با عصبانیت به سمت لیائو می‌رفت و به شادی پس از گلش اعتراض می‌کرد، مالدینی او را متوقف کرد و به اسپالتی گفت: این رفتاری که شما نشان می‌دهید اصلاً درست نیست قربان، شما قبلاً قهرمان لیگ هستید، دیگر چه کار می‌کنید. می خواهی؟” ؟”

1838016
1838017
1838018

این اتفاق در حالی رخ داد که دو تیم برای شروع نیمه دوم به زمین مسابقه بازگشتند. نیمه اول با برتری 2-0 روسونری به پایان رسید.

1838015

این اتفاق با دخالت کادر فنی دو تیم به پایان رسید تا بحث مالدینی و اسپالتی در تونل ورزشگاه ادامه پیدا نکند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دیدار دو تیم بسیار حساس بود چرا که به زودی دو دیدار حساس ناپولی و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در داخل و خارج زمین تنش زیادی به وجود آمد.


سرویس خبر شماره: 1898720
14 آوریل 1402 در 00:39
8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دیدار امشب ناپولی و میلان با تنش های زیادی همراه بود و در پایان بازی لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی با پائولو مالدینی، مدیر باشگاه میلان در تونل ورزشگاه درگیری لفظی پیدا کرد.

درگیری لفظی مالدینی و اسپالتی به خاطر لیائو

به گزارش “ورش سه”، میلان که امشب برای دیدار با ناپولی به ورزشگاه دیگو مارادونا ناپولی سفر کرده بود، موفق شد با نمایشی برتر حریف خود را 4 بر صفر شکست دهد.