درگیری نزدیکان ستاره گرجی و باشگاه؛ پدر و مدیر این بازیکن مزاحم شده است!/ کوارا فروشی نیست!

خویچا کواراتسااخلیا ستاره ناپولی که 2 فصل پیش در سری آ ایتالیا یکی از مهره های اصلی قهرمانی این تیم بود، از آن زمان تاکنون پیشنهادهای بزرگی دریافت کرده و تیم های مطرح همچنان این بازیکن گرجستانی را می خواهند.

در همین راستا صحبت های ایجنت او در زمان حضور این بازیکن با تیم ملی گرجستان در یورو 2024 کنار گذاشته شد. ماموکا جوگلی، ایجنت خویچا کواراتساخلیا به Sport IM گفت: ما می خواهیم ناپل را ترک کنیم، اما اکنون همه منتظر یورو 2024 هستیم. ناپولی برنامه های بزرگی با کونته دارد. من مطمئن هستم که آنها فصل آینده دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت و برای اسکودتو خواهند جنگید. اما این بدان معنا نیست که قاراتسخلیا می خواهد آنجا بماند، منظور من این نیست. من با خویچا در این مورد صحبت نکردم، مهمترین چیز برای او تیم ملی است. هدف ما تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. بدترین قسمتش اینه که اگه خویچا اینجا بمونه 1 سال از دستش میره بخاطر اینا… که ما رو نگران میکنه.

پدر کواراتسخلیا نیز در گفت و گو با Sport IMDI ​​اذعان داشت: نمی خواهم خویچا در ناپل بماند. او در یک سال با 4 مربی مختلف کار کرد که من را خیلی نگران می کند. او تصمیمات خود را می گیرد، حتی اگر من را ناراحت کند. من با خویچا در این مورد صحبت نکرده ام و تا بعد از یورو 2024 صحبتی نخواهم کرد.

اما این بحث ها با واکنش سریع باشگاه ناپلی همراه شد. این باشگاه با انتشار بیانیه ای نوشت: پس از اظهارات مدیران کواراتصاخلیا یادآور می شویم که او تا ژوئن 2027 قرارداد دارد. کارگزاران بازیکنان تصمیم نمی‌گیرند که کجا بروند، اما ناپولی تصمیم می‌گیرد که قرارداد او چقدر طول بکشد.

بیشتر بخوانید: عکس هدیه ویژه ستاره سری آ ایتالیا به گلزن قهرمانی پرسپولیس

سرویس اخبار فوتبال خارجی