درگیری هافبک های دفاعی در تمرین استقلال (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1833973
26 جولای 1401 ساعت 17:31 |
17.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ترکیب قدرتمند استقلال در فصل آینده رقابت های درون ترکیبی جالبی بین بازیکنان خواهد داشت.


امید حمیدی فر در قالب یکی از سهمیه های لیگ برتر استقلال در فصل نقل و انتقالات از آبادان به تهران آمد تا فوتبال خود را در تیم قهرمان فصل گذشته ادامه دهد. حمیدی فر که در تمرینات نیز از ساپینتو نظر مثبت گرفته بود برای حضور در ترکیب استقلال رقابت سختی با زبیر و روزبه پیش رو خواهد داشت. در جایی که هافبک ها با مختصات بازی خود قلدری می کنند، به هیچ چیز دست نکشید تا در لیست یازده پیش فرض سرمربی پرتغالی قرار بگیرید.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلالی ها در فصل گذشته با حضور دو بازیکن باکیفیت در هر پست به شهرت رسیدند. تعادل خوب تیم توسط مجیدی و دستیارانش در زمان مصدومیت یا محرومیت بازیکنان اصلی دست کادر فنی را خالی نکرد.
با تمدید قرارداد بازیکنان اصلی فصل گذشته و البته جذب چند بازیکن جدید، سرمربی پرتغالی جدید آبی ها از نظر انتخاب بازیکن با مشکل خاصی مواجه نخواهد شد و گاه تا سه بازیکن نیز خواهد داشت. بازیکنان با کیفیت برای هرپوست
یکی از این پست ها هافبک دفاعی است. جایی که استقلالی ها با مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی و حالا امید حمیدی فر یکی از ثروتمندترین تیم های لیگ برتر را در اختیار دارند. بدیهی است که با توجه به سبک هجومی ساپینتو و فوتبال مالکانه ای که به آن گرایش دارد، در خوشبینانه ترین حالت برای این بازیکنان، دو نفر از آنها در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. با توجه به فرم فصل گذشته و نقش محوری مهدی پور در استقلال، این بازیکنان احتمالا یکی از مهره های کلیدی ساپینتو در لیگ آینده خواهند بود. اگرچه توانایی بازی در خط دفاعی او را به بازیکنی چند پست تبدیل کرده است، اما پست اولیه این بازیکن هافبک دفاعی است. جایی که نیک نفس و مهدی پور در فصل گذشته بیشترین بازی را انجام دادند و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.