درگیری کاوه رضایی و سردار آزمون در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان!

جدال امروز سریک و سایپا از نظر فوتبالی خاص و جالب بود.

درگیری کاوه رضایی و سردار آزمون در مسابقات والیبال قهرمانی بانوان!

به گزارش “ورزه سه”، رویارویی امروز سریک و سایپا در مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ والیبال بانوان یک جدال تمام فوتبالی بود. چون سریک در سوپرلیگ والیبال بانوان تیمی تحت مالکیت سردار آزمون است و از طرفی فرنوش شیخی ملی پوش باتجربه سایپا همسر کاوه رضایی ستاره سابق استقلال و تیم ملی فوتبال نیز هست. که انگیزه زیادی برای رقابت با سریک داشت.
جدال سریک و سایپا در این مرحله از رقابت ها از روز جمعه آغاز شد و این دو تیم در مرحله اول در شهر گنبد که زادگاه سردار آزمون است به مصاف هم رفتند اما سریک در این بازی با بدشانسی مواجه شد. . شاگردان نیلوفر حجتی در آستانه بازی با سایپا دو ملی پوش خود به نام های الهه پورصالح و آیتک سلامت را به دلیل مصدومیت از دست دادند و در پایان بازی رفت را با نتیجه 3 بر 2 مقابل سایپا واگذار کردند.
دیدار برگشت دو تیم امروز از ساعت 13 در سالن فدراسیون والیبال به همت سایپا آغاز شد. در ست اول این تیم سردار آزمون بود که موفق شد با نتیجه بسیار فشرده از ساعت 26 در خانه سایپا را شکست دهد. 24 و 27:25. اما بعدها آن شاگردان مریم السادات هاشمی بودند که زیر نظر فرنوش شیخی نبض بازی را در دست گرفتند. سایپا در ست چهارم این دیدار توانست با نتیجه قاطع 25 بر 18 سریک را شکست دهد و در ست چهارم نیز تقابل فریبنده این دو تیم با نتیجه 26 بر 24 به سود سایپا رقم خورد. ، این دیدار حساس به ست پنجم می رود.

1796995


سرویس خبر شماره: 1867901
11 فوریه 1401 در 8:42 ب.ظ
12.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سریک در نبرد حساس هفته پیروز شد

شاگردان نیلوفر حجتی تا امتیاز دهم این دیدار با نتیجه 10 بر 8 از تهران به برتری رسیدند اما روند مسابقه تغییر کرد و تا امتیاز شانزدهم این سایپا بود که با نتیجه 16 بر سریک پیش افتاد. -15. در نهایت تقابل جذاب تیم های سایپا و سریک در حاشیه های فوتبالی خود در ست پنجم با برتری 18 بر 16 تیم سردار آزمون به پایان رسید تا این تیم در روزی که خانواده آزمون، پیروز میدان شدند، برنده شدند. از جمله خواهر، مادر و عمویش در سالن مسابقات حساس باش در نیمه نهایی بانوان حضور داشتند. نکته جالب این دیدار این بود که در پایان بازی در حالی که فرنوش شیخی همسر کاوه رضایی بارها به داوری این دیدار اعتراض داشت، از سوی دیگر سردار آزمون و همسرش در حال صحبت با تک تک اعضای تیم بودند. از طریق تماس تصویری شادی آنها تقسیم شد.
آزمون پس از این دیدار در اینستاگرام شخصی خود ضمن تشکر از اعضای تیم بانوان سریک نوشت: با تصمیم خلیل آزمون (پدر سردار) و به منظور ایجاد انگیزه در بازیکنان و کادر فنی سریک، پنج درصد به جمع بانوان اضافه شد. مبلغ قرارداد همه بازیکنان این تیم



مجله اخبار فوتبال داخلی