دریک وایت قرارداد خود را به مدت 4 سال به ارزش 125.9 میلیون دلار تمدید کرد

در طول فصل 2023-24، بوستون سلتیکس بهترین تیم در فصل عادی بود. این موضوع در فصل پس از پایان، زمانی که سلتیکس در مسیر پیروزی در فینال NBA با نتیجه 16-3 پیش رفت، صادق بود. بوستون فصل گذشته بدون شک بهترین ترکیب اصلی در تمام NBA را داشت. یکی از بازیکنانی که در آن ترکیب اصلی دست کم گرفته شده، دریک وایت است.

در طول مرحله پلی‌آف بوستون، وایت کسی بود که سلتیکس می‌توانست به او اعتماد کند، زمانی که ستاره‌هایشان در بهترین حالت خود نبودند. او (16.7) امتیاز در هر بازی سومین امتیاز برای بوستون در پلی آف 2024 بود. امروز، آدریان ویناروفسکی از ESPN گزارش داد که وایت در حال تمدید چهار ساله به ارزش 125.9 میلیون دلار با سلتیکس است. قراردادی کاملاً شایسته برای انتخاب دور اول سابق.

دریک وایت با تمدید 4 ساله 125.9 میلیون دلاری در سلتیکس می ماند

دریک وایت برای شروع حرفه ای خود، بیست و نهمین انتخاب سن آنتونیو اسپرز در درفت NBA 2017 از کلرادو بود. وایت قبل از اینکه در مهلت 22-2021 معاوضه شود، زیر نظر سرمربی افسانه ای گرگ پوپوویچ بازی می کرد. بوستون رومئو لنگفورد، جاش ریچاردسون و یک انتخاب دور اول 2022 را مبادله کرد. در نیم فصل اول خود با سلتیکس، بوستون به فینال NBA راه یافت اما در شش بازی به واریرز شکست خورد.

وایت در فصل 2022-2023 با بوستون یک کمپین چشمگیر ترتیب داد و در پایان فصل به عنوان تیم دوم تمام دفاعی انتخاب شد. سپس در 2023-24، دریک وایت مسلما بهترین فصل خود را به عنوان یک حرفه ای سپری کرد. او میانگین (15.2) امتیاز، (4.2) ریباند، (5.2) پاس گل و (1.2) بلاک در هر بازی داشت. برای دومین فصل متوالی، او با بوستون در تیم دوم تمام دفاعی حضور داشت. علاوه بر این، وایت در رای گیری بهترین بازیکن دفاعی سال هشتم شد.

پس از کمک به بوستون برای کسب هجدهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ، این تیم مطمئن شد که یکی از بازیکنان برتر خود را قفل می کند. دریک وایت یک تمدید چهار ساله به مبلغ 125.9 میلیون دلار برای وایت دریافت کرد. به گفته آدریان ویناروفسکی، این حداکثر قراردادی است که سلتیکس مجاز به ارائه آن بود. طرفداران سلتیکس از حضور وایت برای چهار فصل دیگر خوشحال هستند. بوستون تمام نیت این را دارد که فصل آینده آن را تکرار کند و سعی کند عناوین پیاپی را کسب کند.



https://sportslens.com/news/bostons-derrick-white-is-signing-a-four-year-125-9-million-contract-extension/ منبع: