در آغوش شماره یک پرسپولیس آماده ضربات شدید (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1870924
28 فوریه 1401 ساعت 20:14
2.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

نکته جالب اینجاست که بیرانوند در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نشان داد دروازه بان شماره یک پرسپولیس است و با مهار پنالتی بازیکنان وان پارس تیمی از اصفهان را حذف کرد. آیا تیم دیگری از این شهر قربانی درخشش بیرانوند خواهد شد؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند در این فصل بیشترین کلین شیت را وارد دروازه پرسپولیس کرد اما در آخرین بازی نتوانست دروازه خود را مقابل هوادار میانه جدول بسته نگه دارد. البته او در این مورد مقصر خاصی نبود و کار اشتباهی هم انجام نداد، اما به هر حال کلین شیت نکردن برای بیرانوند هضم آسانی نیست.

علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک پرسپولیس پس از ناکامی در بازی هواداری، امیدوار است باز هم دروازه خود را بسته نگه دارد.

در آغوش شماره یک پرسپولیس آماده ضربات شدید (تصویر)

بیرانوند در تمرینات اخیر پرسپولیس انگیزه و روحیه بالایی از خود نشان داده و قرار است در بازی ای که مبارزه او با پیم به عنوان دو دروازه بان ملی پوش دیده می شود بدرخشد.

دروازه بان شماره یک پرسپولیس حالا با حضور در تمرینات و تلاش برای تمرکز بیشتر، سعی می کند چهره موثرتری برای پرسپولیس باشد و حتی اشتباهات مدافعان را نیز بپوشاند. بیرانوند خود را برای دیدار با سپاهان آماده می کند که شاید سخت ترین بازی فصل برای دروازه بان ملی پوش ارتش سرخ باشد.

1802722

مهاجمان سپاهان در بازی با ذوب آهن 7 شوت به چارچوب و سه ضربه به تیرک دروازه داشتند و 5 بار دروازه بان حریف را مجبور به واکنش کردند. این آمارها برای هر دروازه بانی ترسناک است اما علیرضا بیرانوند دروازه بانی نیست که از حریفان سرسخت دوری کند و حالا شاید برای نشان دادن توانایی هایش منتظر چنین بازی بزرگی بود.