در انتظار سرنوشت دو مربی از مسابقات خارجی (عکس)


کد اطلاعات: 2049437
29 ژوئن 1403 در 5:27 ب.ظ.
7.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

خوزه مورایس و مارینوس اوزونیدیس هنوز تکلیف خود را برای فصل آینده روی نیمکت گل گهر و سپاهان مشخص نکرده اند.

در انتظار سرنوشت دو مربی از مسابقات خارجی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جالب است بدانید که این دو مربی چند روز پیش در یکی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این تیم سپاهان بود که توانست مهمان خود را با یک گل شکست دهد. نتیجه 2-1 شد و راهی مرحله بعد شد. مسابقات آغاز خواهد شد.

سپاهان که روزهای بسیار سختی را در لیگ بیست و سوم با مورائیس پشت سر گذاشت، با 57 امتیاز لیگ برتر را در رده سوم به پایان رساند و در پی این سانحه حالا به فینال جام خولا رسیده است.

از سوی دیگر، مارینوس اوزونیدیس که پس از 3 سال پیاپی امیر قلعه نویی سرمربی پوشان سیرجانی بود، در پایان فصل نتوانست تیمش را به جایگاهی بهتر از نهم برساند و 36 امتیاز کسب کرد و ماجراجویی این تیم در جام حذفی. شکست نیمه نهایی تمام شد

2045058

در این شرایط، با توجه به زمان کوتاهی که سپاهان برای حضور در پلی آف لیگ نخبگان آسیا در اختیار دارد، انتظار تداوم حضور موریس بیشتر است، اما از سوی دیگر باید دید سران باشگاه گل گهر در خصوص ادامه رقابت ها چه تصمیمی خواهند گرفت. همکاری با اوزونیدیس

نکته قابل توجه در مورد هر دو سرمربی این است که مدیریت باشگاه سپاهان بدون توجه به سایر گزینه ها قاطعانه اعلام می کند که خواهان ماندن مورائیس است اما اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که به زودی مراحل انتخاب سرمربی بعدی این تیم آغاز می شود. و اوزونیدیس نیز یکی از گزینه های روی میز آنهاست.

مجله اخبار فوتبال داخلی