در انتظار سرنوشت عجیب ترین تیم لیگ یک


سرویس خبر شماره: 2052819
15 جولای 1403 ساعت 12:26 |
2000 |

1نقطه نظر

تیم سقوط کرده با چهار مربی؛

خوشه طلایی ساوه آخرین فصل حضور خود در لیگ دسته اول را با ماجراهای عجیبی به پایان رساند و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

در انتظار سرنوشت عجیب ترین تیم لیگ یک

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیم فصل گذشته بود که مدیران تیم لیگ خوشه یک طلایی با مسئولان فوتبال و ورزش خراسان رضوی برای انتقال این تیم به مشهد به توافقاتی دست یافتند تا پس از عبور از فور یک آنها در نیم فصل کامل از رقبای خود برای ادامه مسابقات در نیم فصل دوم که در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود، استقبال خواهند کرد.

این انتقالی است که از ابتدا با حاشیه آغاز شد چرا که پس از تغییرات مبهم مدیریتی و پرداخت بخشی از هزینه های تیم توسط مدیران جدید مشهدی، نحوه انتخاب خسرو حیدری به عنوان سرمربی جدید خوشه و در از سوی دیگر رنگ لوگوی باشگاه توسط بازیکن سابق استقلال تغییر کرد، حرف و حدیث آورد.

2050605

حیدری که در 5 بازی تنها 1 امتیاز کسب کرده بود جای خود را به ایمان رزاقی داد اما ابومسلم بازیکن سابق در شرایط بهتری نسبت به حیدری نبود و پس از 4 بازی و 4 شکست از همکاری با تیم مبارز تا سید محمد حسینی بازماند معاون وی به طور موقت جایگزین وی شد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. چهارمین و آخرین تغییر در راس کادر فنی حضور رضا نشی بود که نتیجه کار او در پایان فصل به لیگ 2 سقوط کرد. یک نتیجه قابل پیش بینی اما سوال اینجاست که سرنوشت خوشه به کجا می رود و آیا این تیم با توجه به سهمیه خراسان رضوی در لیگ دسته دوم حضور خواهد داشت یا خیر؟ این موضوعی است که مسئولان و متولیان ورزش استان و مدیران این باشگاه باید پاسخگوی آن باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی