در جام جهانی قطر؛ رونالدو ستاره اول پرتغال نیست


سرویس خبر شماره: 1845899
8 مه 1401 ساعت 11:50 ب.ظ.
10.7 هزار امتیاز خبر|

17نقطه نظر

رونالدو در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب منچستریونایتد نداشته است و در آخرین بازی های پرتغال چندان درخشان به نظر نمی رسد و به نظر می رسد پرتغالی ها از قبل خود را برای دوران پس از بازنشستگی آماده می کنند.تیم ملی رونالدو.
آرژانتینی ها هنوز بازیکنی را انتخاب نکرده اند که چهره اش روی آسمان خراش های دوحه باشد، اما انگلیس، کرواسی و سنگال به ترتیب هری کین، لوکا مودریچ و سادیو مانه را به عنوان چهره اصلی خود معرفی کرده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در جام جهانی قطر قرار است تصویر یک بازیکن برتر از هر تیم بر آسمان خراش های دوحه نصب شود و گویا پرتغالی ها قصد نداشته اند رونالدو را برای این کار در نظر بگیرند.
طبق گزارش ESPN، فدراسیون فوتبال پرتغال در حال بررسی دو گزینه دیگر برای معرفی است: برونو فرناندز، هم تیمی رونالدو در منچستریونایتد و دیگو جوتا، ستاره لیورپول.
این مشکل تعجب بسیاری را برانگیخت زیرا سال گذشته رونالدو توانست با پشت سر گذاشتن رکورد علی دایی به برترین گلزن داخلی جهان تبدیل شود و در 191 بازی داخلی 117 گل به ثمر رساند، اما حتی این رکورد هم او را پنجمی نکرد. چهره نماینده پرتغال محسوب می شود.

ESPN اعلام کرد ستاره تیم ملی پرتغال که عکسش روی آسمان خراش قطر قرار می گیرد، کریستیانو رونالدو نخواهد بود.

در جام جهانی قطر؛  رونالدو ستاره اول پرتغال نیست