در حالی که لیورپول با عملکردی ناامیدکننده به قعر جدول رسید، کلوپ “می توانست راه برود”.

Jan Aage Fjortoft در حساب توییتر خود نوشت: کلوپ اخراج نخواهد شد. اما او می توانست راه برود.

دو هفته آینده شاهد بازی ما با اورتون و رئال مادرید در آنفیلد خواهیم بود، صرف نظر از اینکه بازی نیوکاسل در میانه و پیش از این چگونه پیش می رود، هواداران باید از بازیکنان و رئیس حمایت کنند – نشان دهند که چقدر سرمربی خود را دوست داریم.



https://www.empireofthekop.com/2023/02/04/klopp-could-walk-liverpool-rock-bottom/ منبع:

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

هیچ کس نمی خواهد آلمانی را ترک کند و همه ما می دانیم که او چقدر خاص است، باید به او نشان دهیم که اعتماد ما به چیزی که او می تواند برای قرمزها فراهم کند، بی پایان است و آن حمایت از او و بازیکنانش است.

اما او می توانست راه برود

لیورپول از ابتدای سال 2023 بدترین تیم لیگ برتر از نظر نتایج است و بسیاری این سوال را مطرح کرده اند که آیا کار یورگن کلوپ، چه با اخراج و چه با استعفا، زیر ذره بین است یا خیر، و یکی از خبرنگاران نظرات خود را در این مورد به اشتراک گذاشته است.

تقریباً غیرقابل درک به نظر می رسد که چگونه می توانیم 90 درصد از این تیم، باشگاه و مدیریت را به عنوان بهترین تیم تاریخ از دست دهیم، اگر آنها رفته بودند و فصل گذشته چهار گانه را برده بودند، اما اکنون در این آشفتگی هستیم.

کلوپ اخراج نخواهد شد

— Jan Aage Fjørtoft 🏳️‍🌈 🇳🇴 💛💙 (@JanAageFjortoft) 4 فوریه 2023

بیشتر بخوانید: (ویدئو) بازیکنان لیورپول پس از یک بازی ناامیدکننده دیگر در خارج از خانه گمشده به نظر می رسند

این بیانیه درست به نظر می رسد، زیرا تقریبا غیرممکن به نظر می رسد که فکر کنیم می توانیم رئیس خود را از نقشش برکنار کنیم، اما اگر نتایج به همین منوال ادامه پیدا کند و به نظر می رسد که ما قادر به رهایی از این وضعیت نیستیم، ممکن است فکر کند که بهترین کار برای او است. ترک کردن.

شما می توانید برداشت فیورتافت در مورد کلوپ را از طریق آن مشاهده کنید @JanAageFjortoft در توییتر: