در حال حاضر به بازی مقابل بارسلونا فکر نمی کنیم

بازی مقابل شاختار برای ما گام بسیار مهمی است. اگر موفق به پیروزی شویم، عملاً صعود خود را تضمین می کنیم. ما خیلی خوب کار می کنیم و از پیشرفت رئال مادرید تا اینجای فصل بسیار خوشحالیم. ما فقط روی خودمان تمرکز می کنیم. ما می دانیم که اگر برنده شویم، صعود می کنیم و این تمام نگرانی ماست. برای اینکه بتوانیم دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی صعود خود را تضمین کنیم، به یک شاهکار بزرگ دست یافتیم.

پست مورد علاقه لوکاس واسکز؟ در این مرحله من خودم را مدافع راست می دانم. من به خوبی خود را با این پست وفق داده ام و احساس راحتی می کنم و از هر بازی و هر تمرینی در این زمینه لذت می برم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

لوکاس واسکز، مدافع باتجربه رئال مادرید مدعی شد که بازیکنان این تیم در حال حاضر روی ال کلاسیکو تمرکز ندارند.

در حال حاضر به بازی مقابل بارسلونا فکر نمی کنیم


سرویس خبر شماره: 1847674
اکتبر 19, 1401 @ 7:25 ب.ظ
713 امتیاز خبر

0نقطه نظر

لوکاس واسکز:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید هفته آینده در ورزشگاه خانگی خود سانتیاگو برنابئو در یک بازی حساس و سرنوشت ساز میزبان بارسلونا خواهد بود. آنها امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار دونتسک می روند و در صورت پیروزی صعود خود را به دور بعد قطعی می کنند. لوکاس واسکز همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر دیدار با شاختار اولویت آنهاست و رئالی ها به دنبال برتری در این بازی هستند.

لوکاس وازکز گفت: “این اجتناب ناپذیر است که مردم در مورد بازی با بارسلونا صحبت کنند. همه ما به یک بازی بسیار مهم در قالب ال کلاسیکو نگاه می کنیم، اما در حال حاضر ما روی بازی خود در لیگ قهرمانان تمرکز کرده ایم زیرا برتری مقابل ماست. شاختار گام بسیار مهمی برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.