در دادن پنالتی رونالدو دریغ نکنید


کد اطلاعات: 2052289
12 جولای 1403 در 2:35 ب.ظ.
4.9 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

همیشه قابل اعتماد

کریستیانو رونالدو رکورد 83 درصد موفقیت در پنالتی را در طول دوران حرفه ای خود دارد و همچنان یک پنالتی قابل اعتماد است.

در دادن پنالتی رونالدو دریغ نکنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو یکی از قابل توجه ترین و بهترین فوتبالیست های تمام دوران است. او حرفه ای چشمگیر پر از موفقیت و رکورد داشته است، با این حال، حتی بهترین ها نیز لحظات شکست را تجربه می کنند، همانطور که در یورو 2024 آلمان اتفاق افتاد، جایی که فوق ستاره پرتغالی سی و دومین پنالتی دوران حرفه ای خود را از دست داد.

2049729

رونالدو به مهارت و اعتماد به نفسش در ضربات پنالتی معروف است. تکنیک دقیق و توانایی او در کنترل فشار در موقعیت های حساس، او را به یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان در ضربات پنالتی تبدیل کرده است.

با این حال، فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و پنالتی‌ها، اگرچه یک موقعیت بدیهی برای گلزنی است، اما همیشه تبدیل به گل نمی‌شوند. دروازه بان ها هم نقش تعیین کننده ای دارند و چند دروازه بان موفق شدند مسیر دقیق ضربات رونالدو را حدس بزنند و او را ناکام بگذارند. دیشب نوبت یان اوبلاک بود که رونالدو را به گریه بیاندازد.

32 پنالتی از دست رفته توسط رونالدو برای کسی که بیش از 170 پنالتی گرفت، میزان موفقیت او 83 درصد است. این عدد چشمگیر است که مهارت و ثبات او را برجسته می کند. در واقع، در مقایسه با دیگر پنالتی‌زنان بزرگ، رونالدو همچنان در میان بهترین‌ها قرار دارد.

مجله اخبار فوتبال خارجی