“در ستاره ها نوشته شده بود” – عشق از راه دور فیلادلفیا رد به لیورپول – لیورپول اف سی

یکی از برادران برادری من در دانشگاه پنسیلوانیا، جیمز، از انگلستان به ایالات متحده آمد و یک قرمز بزرگ بود.

بزرگترین امتیاز دوران من به عنوان رئیس OLSC فیلادلفیا تا به امروز این بوده است که هواداران قرمزها را به فستیوال هواداران لیگ برتر NBC در تالار شهر فیلادلفیا با آهنگ های لیورپول هدایت کنم! لیورپول! قبل از اینکه 1-0 بر سیتی پیروز شویم.

میخانه‌های پرجمعیت در سرتاسر دره دلاور (OLSC Philly پنج میخانه مختلف را در سراسر منطقه بزرگ فیلادلفیا می‌خواند) از ساعت 7:30 بعدازظهر در برابر تیم‌های پایین جدول تا مسابقات پایانی فصل در برابر مدعیان عنوان قهرمانی.

عشق لیورپول از راه دور

* باز هم از لو برای به اشتراک گذاری داستانش تشکر می کنم، می توانید OLSC Philadelphia را در توییتر دنبال کنید @OLSCPhila.



https://www.thisisanfield.com/2023/03/it-was-written-in-the-stars-a-philadelphia-reds-long-distance-liverpool-love/ منبع:

خانه برادری ما یک تلویزیون کابلی داشت (در آن تلویزیون مستقیم!) و با توجه به اینکه بیش از 30 نفر در خانه زندگی می کردند، تقاضا برای تلویزیون بالا بود.

باشگاه فوتبال لیورپول بیش از هر چیز به معنای اجتماع است.

عشق لیورپول از راه دور

عشق لیورپول از راه دور

در دوران کلوپ – نقطه‌ی بالای دوران من به عنوان یک حامی LFC – بابی همیشه مورد علاقه من بوده است. به عنوان یک ناظر بوندسلیگا، من هیجان زده بودم که او از هوفنهایم بیاید و برندان راجرز از او سوء استفاده کند. با ورود کلوپ همه چیز تغییر کرد. بابی همیشه یک کارگر خستگی ناپذیر، فداکار، و به طرز غم انگیزی مورد توجه طرفداران غیر LFC بوده است.

مجموعه ما از راه دور عشق لیورپول نوری را به طرفداران فداکاری می تاباند که به عنوان یک قرمز دور از مرسی ساید بزرگ شده اند. در اینجا، لوئیس ووگل از فیلادلفیا داستان لیورپول FC خود را به اشتراک می گذارد.

من شروع به حمایت از لیورپول کردم زیرا…

من چندین بار موفق به زیارت آنفیلد شدم، اما هنوز آنقدر خوش شانس نبودم که در کپ برای یک کراوات اروپایی زیر چراغ ها باشم. اگر جایی باشد که ما مادرید را شکست دهیم، خیلی بهتر.

باشگاه برای شما چه معنایی دارد؟

من معمولاً شب قبل از دیدن مسابقه روز بعد کمی پرت می کنم و می چرخم. نمی گویم که روی بارسلونا 4-0 دیدم، اما دیدم 4-0 بر بارسلونا بود!

روز مسابقه در ایالت کمی متفاوت است زیرا مسابقات لیگ معمولاً صبح و بازی های اروپایی معمولاً در ساعت سه بعد از ظهر برگزار می شود.

دو دقیقه بعد از بازی، قرمزها به لطف پنالتی که سادیو به دست آورد و مو تبدیل به گل شد، 1-0 پیش افتادند و بقیه تاریخ شد. اولین رویداد ورزشی که با پسرم تماشا کردم این بود که LFC قهرمان اروپا شد.

توافقی برای سلطنت LFC و ورزش فیلادلفیا انجام شد و یک رابطه عاشقانه با استیون جرارد و همه چیز LFC به سرعت پیشرفت کرد. من معتقدم که عشق من به باشگاه فوتبال لیورپول مهمترین چیزی بود که از تحصیلات دانشگاهی ام حاصل شد.

او همیشه در مرکز سیال ترین حملات ما قرار دارد و تماشای آن لذت بخش است. از رفتن او در پایان فصل ناراحتم… اما او چه بازیکنی بوده است.


حالا بیایید در مورد فیلادلفیا ردز صحبت کنیم! درباره اعضای ویژه OLSC خود و معنای آن برای شما بیشتر به ما بگویید…

علی‌رغم تلاش‌های فراوان در برنامه‌ریزی، پسرم، جیمز، مصمم بود که قبل از آن فینال به دنیا بیاید. جیمز در 30 می 2019 به دنیا آمد و ما 45 دقیقه قبل از شروع بازی برای اولین بار به عنوان یک خانواده سه نفره از بیمارستان به خانه بازگشتیم.

و اگر بتوانم سه چهره سابق یا حال حاضر لیورپول را به کشورم دعوت کنم، آنها…

بهترین خاطره من از لیورپول این است که…

تقریباً همیشه می‌توانم در بار اصلی روی صندلی بار نشسته باشم، معمولاً با استاد رسانه اجتماعی ما، گری استنلی، در حال نوشیدن چای سرد بدون شیرینی. هرگز شیرین نشده!

بابی دازلر. پسرم جیمز (اکنون سه ساله) هر شب همان آهنگ زمان خواب را می خواهد – «آهنگ فیرمینو».

روال معمول من در روز مسابقه برای قرمزها این است…

این یک افتخار است که بخشی کوچک از بزرگترین باشگاه فوتبال جهان باشم.

من معمولاً صبحانه را برای همسر و پسرانم کنار هم می گذارم (و منظورم از جمع کردن، خرید است…من آشپز وحشتناکی هستم!) و برای تماشای قرمزها با اعضای OLSC فیلادلفیا راهی محله خود می شوم.

رویای لیورپول من…

OLSC Philadelphia هر روز مسابقه را خاص می کند. اگرچه من یک اقیانوس دورتر هستم، اما می توانم شور و شوق آنفیلد را در هنگام حمایت از اعضایمان احساس کنم.

برای دیدن یکی از آن شب های معروف اروپایی در آنفیلد.

ما پر سر و صداترین و پرافتخارترین گروه حامیان آنجا بودیم. شهرهای لیورپول و فیلادلفیا از بسیاری جهات ارواح خویشاوند هستند. من فکر می کنم چیزی در DNA جمعی ما وجود دارد که LFC را برای Philly عالی می کند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 27 آگوست 2022: روبرتو فیرمینو بازیکن لیورپول توسط یورگن کلوپ سرمربی تیم در آغوش گرفته و در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و AFC بورنموث در آنفیلد، او را تعویض کرد.  لیورپول 9-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل تاتنهام در مادرید را داشتم. اولین فرزند من قرار بود در 9 ژوئن 2019 به دنیا بیاید.

بعد، استیون جرارد. کسی که من را برای اولین بار عاشق LFC کرد. در حالی که او برای مدت کوتاهی در آمریکا بود و در MLS بازی می کرد، من شک دارم که فیلی دیدار مناسبی داشته باشد… این چیزی است که باید اصلاح شود.

این به معنای بخشی از چیزی است که در آن بازیکنان، کارکنان و هواداران به طور هماهنگ برای رسیدن به یک هدف مشترک بزرگتر کار می کنند. جاده گاهی سنگلاخ است، اما جاده ای است که هرگز به تنهایی در آن قدم نخواهیم گذاشت.

OLSC Philadelphia بخشی از ساختار وجود من شده است. دوستان، خانواده، درمانگران … آنها با تمام این عناوین مناسب هستند. آنها یک گروه غیر قابل باور از قرمزها هستند.

هیچ چیز بهتر از این نمی توانست باشد. در ستارگان نوشته شده بود.

اول از همه، یورگن کلوپ. فقط برای تشکر از او. نشان دادن معنای او به طرفداران LFC در فیلادلفیا و پذیرایی از او با استیک پنیر راهی کوچک برای انجام این کار خواهد بود.

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 8 مارس 2022: هواداران لیورپول در Spion Kop می‌خوانند "هرگز تنها قدم نخواهی زد" قبل از بازی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول اف سی و اف سی اینترناسیونال میلانو در آنفیلد.  لیورپول پس از شکست 1-0 در مجموع 2-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)