در صورت ادامه مشکلات ژاوی، ویتور روکه هدف منچستریونایتد ممکن است در تابستان بارسلونا را ترک کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


نیاز منچستریونایتد به تقویت در صدر کاملاً آشکار است زیرا شیاطین سرخ در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر قرار دارند و کمترین تعداد گل را در بین 11 تیم برتر به ثمر رسانده اند.

برونو فرناندز با 15 گل بهترین گلزن کنونی است در حالی که خرید تابستانی راسموس هوجلوند در اولین بازی خود 14 گل زده است.

این جوان دانمارکی از ناهماهنگی رنج می برد که با توجه به سن او و این واقعیت که او پس از یک فصل خوب در ایتالیا در منچستر فرود آمد، انتظار می رفت.

مدیر Erik ten Hag هرگز نمی خواست برای این بازیکن 21 ساله فشار بیاورد و از این رو درخواست تقویت بیشتر در ژانویه و تابستان گذشته کرد اما هیچ کمکی به او نرسید.

مهاجم مورد نیاز است

این مرد هلندی توسط مارکوس رشفورد، بهترین گلزن فصل گذشته، ناامید شده است، که جنجال‌های خارج از زمین نمایش‌های او در زمین را تحت الشعاع قرار داده است و باشگاه در فکر فروش احتمالی است.

آنتونی مارسیال اخیراً پس از یک دوره طولانی در کناری، به تمرینات بازگشته است، تقریباً داستان دوران حرفه‌ای او در یونایتد، با این مرد فرانسوی که قرار است در پایان کمپین جدا شود.

مالکان جدید INEOS یک مهاجم را جذب خواهند کرد، اما بسیاری از موارد به بودجه نهایی بستگی دارد که نگرانی های PSR به شیاطین سرخ برسد.

شخص مردم اخیراً نقل شده بود که قهرمان 20 دوره لیگ انگلیس در حال فکر کردن به روشی قرضی برای ویتور روکه، ستاره نامناسب بارسلونا است.

این بازیکن در ژانویه از باشگاه اتلتیکو پارانائنسه از 13 بازی دو بار گلزنی کرده است، اما در سه بازی اخیر شروع نکرده است در حالی که دقایق او از فوریه به طور محسوسی کاهش یافته است.

به گفته ایجنت پرقدرت برزیلی، ژاوی به طور مداوم این بازیکن 19 ساله را نادیده گرفته است و جلسه ای با باشگاه برای تصمیم گیری درباره آینده این بازیکن 19 ساله برگزار خواهد شد.

آندره کوری تکرار کرد RAC1 (از طریق موندو دپورتیوو) که بازیکن ملی پوش زیر 23 سال برزیل پیشنهادهای بهتری از سوی باشگاه‌های بزرگ از جمله یونایتد برای پیوستن به باشگاه کاتالان را رد کرد، اما اگر این مشکلات با مدیریت ادامه پیدا کند، ممکن است خروج از این تیم مطرح باشد.

او همچنین اضافه کرد که مهاجم مرکزی قرض داده نمی‌شود، بلکه به دنبال خروج دائمی است زیرا معاملات موقت می‌تواند بر توسعه روکه تأثیر بگذارد.

پسر با بارسا قرارداد دارد. ما بارسا را ​​انتخاب کردیم، علیرغم گزینه های دیگر برای کسب دوبل، زیرا می خواستیم برای بارسا بازی کنیم. ما قرار است نشان دهیم و مطمئن هستم که ویتور بازیکن بزرگی خواهد شد.

آینده نامشخص روکه در بارسا

اما اگر بارسا به او اجازه ندهد… باشگاه، مربی یا من نمی‌دانم در داخل چه اتفاقی می‌افتد، ما باید به دنبال راه دیگری باشیم. اگر باشگاه به ویتور فضا ندهد، متاسفانه باید با باشگاه صحبت کنیم تا راه حلی پیدا کنیم.

قرضی برای یک پسر جوان به ضرر او تمام می شود، زیرا او به باشگاه دیگری می رود که مالک او نیست و علاقه ای به مراقبت از او ندارد. این برای حرفه پسر بسیار خطرناک است. بهترین چیز این است که در بارسا بماند، اما اگر او نتواند بماند، تلاش خواهیم کرد تا او را برای همیشه ترک کنیم.”

اینکه آیا روکه پاسخی برای ناراحتی گلزنی یونایتد است، کاملاً مشخص نیست. هوجلوند نیاز به کمک دارد در حالی که بچه شگفت‌انگیز برزیلی با مقاله نهایی فاصله زیادی دارد و سازگاری با آن زمان می‌برد.

یونایتد در حالت ایده‌آل باید شخصی را به خدمت بگیرد که آماده باشد به عنوان گلزن یونایتد به عنوان گلزن اصلی یونایتد انتخاب شود و این به دانمارکی اجازه می‌دهد به یادگیری و پیشرفت ادامه دهد و در عین حال آزادانه‌تر و بدون فشار زیاد بازی کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/06/man-united-target-vitor-roque-could-depart-barcelona-in-the-summer-if-problems-with-xavi-persist-279821/ منبع: