در قرارداد من با باشگاه بند جدایی وجود دارد

مدافع تیم فوتبال هوادر در پاسخ به این سوال که ادامه همکاری اش با هوادر تا چه حد است، گفت: یک سال دیگر با هوادر قرارداد دارم اما در قراردادم بند جدایی وجود دارد. باشگاه هنوز با بازیکنان و کارمندان صحبت نکرده است. برای فصل جدید باید شرایط مالی و یکسری چیزها را بررسی کنیم. البته از آنجایی که چهار سال در این تیم کار کردم و قرارداد دارم، اولویت اولم همکاری با هواداران است. البته من هم مثل هر بازیکن دیگری به شرایط مالی، انتخاب سرمربی جدید و مسائل دیگر توجه می کنم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود تصریح کرد: در بازی با گل گهر از ناحیه دنده آسیب دیدم و در بازی فولاد دوباره همان مصدومیت تشدید شد. از آنجایی که مصدومیت دنده کمی حساس است، توصیه پزشکان این بود که در بازی های آخر استراحت کنم و زیاد به خودم فشار نیاورم. در بازی فولاد من و ساسان انصاری برای ضربه سر پریدیم که برخورد من باعث تشدید مصدومیتم شد. الان خدا را شکر شرایط خوبی دارم و مشکلی از این بابت نیست.

صائب محبی درباره عملکردش در تیم فوتبال هوادر گفت: خدا را شکر فصل خوبی را پشت سر گذاشتم. دو گل زدم و سه پاس گل دادم. تیم ما با توجه به بودجه خود عملکرد خوبی داشت و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافتیم که این کار کوچکی نبود. در دیدارهای اخیر به دلیل مصدومیت کمتر بازی کرده ام تا روند فعلی ام تکمیل شود. در این فصل عملکردم به گونه ای بود که حتی در نیم فصل از دو تیم خوب لیگ پیشنهاد داشتم اما چون قرارداد هواداران داشتم و شرایط نقل و انتقالات نیم فصل در فوتبال ایران سخت است، نرفتم و ماندم.

محبی در واکنش به سرمربی شدن محمود فکری در تیم هواداران و هدایت الهامی نساجی گفت: هنوز باشگاه خود را نمی شناسم. در رسانه ها خواندم که به طور غیر رسمی از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی جدید تیم هوادار خبر دادند. من خیلی اطلاعات دارم در مورد آقای الهامی هم امیدوارم در هر تیمی که خودش را پیدا کند عملکرد خوبی داشته باشد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال