در مقابل رئال چهره دیگری از بارسلونا را خواهید دید

مدیر ورزشی بارسلونا معتقد است که بازیکنان علیرغم تساوی ناامیدکننده مقابل اینتر در ال کلاسیکو یکشنبه عملکرد خوبی خواهند داشت.

در مقابل رئال چهره دیگری از بارسلونا را خواهید دید

جوردی کرایف، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا، به AS از شکست بزرگ مقابل اینتر گفت.“من ناامید هستم، اما معتقدم تیم تمام توانش را در زمین به کار برد. وقتی سه گل می خوری، رسیدن به هدفت سخت می شود. زدن گل اول مهم بود، اما گل تساوی در ابتدای بازی مهم بود. نیمه دوم مثل یک شوک بود: “دوبار توانستیم بازی را مساوی کنیم، اما کافی نبود.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا شب گذشته در نیوکمپ با تساوی 3-3 مقابل اینتر متوقف شد تا در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد. بارسا باید این بازی را می برد تا امیدهای خود برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی را زنده نگه دارد، اما این کار را نکرد. اگر اینتر دو هفته بعد ویکتوریا پلژن را شکست دهد، بارسا مانند فصل گذشته به لیگ اروپا خواهد رفت.

شانس کمی برای ارتقاء:همه چیز به اینتر بستگی دارد. ما باید دو بازی بعدی را ببریم و امیدواریم اینتر در دو بازی بعدی خود پیروز نشود. من فکر می کنم ما باید روی لالیگا تمرکز کنیم زیرا در اوج هستیم و روند خوبی را دنبال می کنیم.”

کلاسیک:“هنگامی که زمین می خورید باید بلند شوید و فوتبالیست ها به این وضعیت عادت کرده اند. ناامیدی نباید بیش از یک روز طول بکشد و باید به سرعت برای ال کلاسیکو ریکاوری کنید. بازیکنان اهمیت ال کلاسیکو را می دانند و در این زمینه سخت کار خواهند کرد. “شما چهره متفاوتی از بارسا مقابل رئال خواهید دید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1847982
21 مه 1401 در 6:26 ب.ظ.
9.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قول جوردی کرایف به هواداران

کرایف ادامه داد:من هیچ توضیحی برای این کراوات ندارم. غایبان قابل توجهی داشتیم و تیم هر سه روز بازی کرد و خسته بود. ما نباید به دنبال مقصر باشیم. همه با هم می رویم و با هم بازی می کنیم. در لالیگا شرایط بهتری داریم اما در لیگ قهرمانان اروپا همه چیز سریع پیش می رود و امکان جبران ندارید. باخت هفته گذشته مقابل اینتر منصفانه نبود، اما من هیچ توجیهی برای این تساوی پیدا نمی کنم.