در مورد پیشنهاد بارسلونا به من نگو. من نمی خواهم چیزی بشنوم!

نیکو ویلیامز سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. او نقشی کلیدی در مقام پنجمی اتلتیک بیلبائو در لالیگا داشت و در عین حال بخشی از تیمی بود که اولین قهرمانی خود در کوپا دل ری را پس از 40 سال به دست آورد. در هفته های اخیر او یکی از بازیکنان اصلی اسپانیا در یورو 2024 بوده است و باعث شده ارزش او به طور تصاعدی افزایش یابد.

ویلیامز اخیراً با روزنامه AS در مورد 12 ماه آخر زندگی خود صحبت کرده است، به ویژه تأثیری که عملکرد قوی او در آلمان می تواند بر او و آینده اش بگذارد.

“شاید این باعث شود افراد بیشتری مرا بشناسند. زندگی واقعاً تغییر می کند. من همیشه می گفتم که بازی های واقعاً خوبی در دو و میدانی انجام دادم و آنها دیده نشدند زیرا ما بازی نکردیم. ما در مسابقات اروپایی بازی نکرده بودیم امسال شرایط تغییر کرد. از فرصتی که داشتم استفاده کردم و خودم را به دیگران معرفی کردم و هر روز سعی می کنم یکی از بهترین بازیکنان باشم در این مسیر ادامه دهید: “من خوب کار می کنم و باید ادامه دهم.”

ویلیامز همچنین از حمایت خانواده خود به ویژه برادرش ایناکی که هم تیمی او در اتلتیک است صحبت کرد و به طور خلاصه از علاقه نشان داده شده به او به ویژه از طرف بارسلونا صحبت کرد.

“برادرم برای من آدم بسیار مهمی است. او هم مثل من شرایط را پشت سر گذاشت. او پیشنهادات خارج از ورزش هم دارد، اما من گفتم نمی خواهم چیزی در مورد قراردادها یا این داستان ها بدانم. همه می دانند که چه چیزی چیست؟ من چه شخصیتی دارم که دوست ندارم چیزی بدانم، زیرا ترجیح می دهم روی یک چیز تمرکز کنم، زیرا اگر موضوعات مختلف را بشنوم ایجنت، پدر و مادرم و خانواده ام کاملاً مرا می شناسند و می دانند که من نمی خواهم قبل از پایان جام ملت های اروپا چیزی بشنوم.

ویلیامز یکی از بهترین بازیکنان یورو 2024 بوده است و می تواند در بازی جمعه شب اسپانیا مقابل آلمان میزبان تفاوت ایجاد کند. نبرد او با یاشوا کیمیچ که اخیراً به خوبی با وینگرهای فریبنده مبارزه کرده است، دیدنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نیکو ویلیامز مشتاق بارسا شدن است

سرویس اخبار فوتبال خارجی