در هر صورت به پرسپولیس برمی گردم/ پیشنهاد استقلال سران این باشگاه را نگران کرده است.

از سوی دیگر نعمتی تهدید کرده است که اگر رضایت نامه اش با شرایطی که می خواهد صادر نشود، به تمرینات بازمی گردد و در صورت بازگشت، تا پایان فصل در زمین می دود، اما همه را دریافت خواهد کرد. درخواست او از پرسپولیس معلوم نیست این داستان به خوبی پایان خواهد یافت یا نه. جالب اینجاست که شایعه رفتن نعمتی به استقلال باعث شد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس با احتیاط بیشتری در این زمینه عمل کنند و بر تصمیم خود برای دریافت دو میلیارد تومان رضایت نامه پافشاری کنند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال اشگاه پرسپولیس قصد فروش سیامک نعمتی را دارد و همچنین قصد شکست در این معامله را ندارد. از سوی دیگر این بازیکن حاضر نیست جایگاه خود را به خطر بیندازد و همچنان تاکید دارد که چون سرمربی او را از ترکیب بیرون کرده، دلیلی ندارد باشگاه از او پول رضایت نامه بخواهد.
در این بین باشگاه هایی که خواهان نعمتی هستند حاضر نیستند برای جذب این بازیکن به پرسپولیس پول بدهند و همین مشکل باعث ناامیدی مسئولان این باشگاه شده است. مثلا فصل گذشته باشگاه فولاد برای جذب علیرضا کوشکی 6 میلیارد تومان رضایت نامه داد اما حالا نعمتی را با رضایت می خواهد.
مسئولان باشگاه پرسپولیس تخمین می زنند تیم هایی مانند تراکتور، فولاد و مس کرمان که به طور جدی خواهان نعمت هستند تا روز پنجشنبه که آخرین روز نقل و انتقالات است، مجبور شوند حداقل دو میلیارد تومان بابت رضایت نامه این بازیکن به این باشگاه بپردازند. صبر کن پس