در پاسخ به ادعای رقبا، پرسپولیس اینجا هم پیروز شد

نمایش مطمئن پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی بار دیگر توانایی شاگردان یحیی گل محمدی را ثابت کرد.

در پاسخ به ادعای رقبا، پرسپولیس اینجا هم پیروز شد

پرسپولیس در این بازی نتیجه پیروزی در بازی رفت مقابل هواداران را تکرار کرد و از قضا فصل گذشته توانست پیکان را در ورزشگاه تستگردی با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا دومین ورزشگاه پایتخت را در جایگاه خود متحول کند. ورزشگاه مورد علاقه با سه پیروزی برجسته. .

حالا با این نتیجه قرمزها را به عنوان یک تیم فوتبال غیرقابل توقف به شهر می آورند و امیدوارند با دهمین برد خود در سال جدید بهترین فصل ممکن را داشته باشند. نکته جالب اینکه پرسپولیس با رد درخواست استقلال، سهمیه لیگ بیست و یکم آسیا را کسب کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نهمین پیروزی متوالی پرسپولیس در سال جدید، قرمزها را در آستانه سه گانه این فصل فوتبال ایران قرار داد. آنها از دقیقه سوم بازی با هواداران، نمایش هجومی خود را رقم زدند و با یک راند صاف ادامه دادند و قبل از سوت پایان، پیروزی خود را قطعی کردند.


سرویس خبر شماره: 1939900
ژوئن 04, 1402 در 8:42 ب.ظ
10.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پیروزی دور رفت با سه گل

پرسپولیس در این 9 بازی مقابل تیم مستضعف و مدعی پیروز شد، شهرورد را به نفع خود تمام کرد، مقابل هواداران حریف پیروز شد، در روز محدودیت هواداران خانگی سه امتیاز گرفت و حالا در ورزشگاه خالی از تماشاگر. به یک پیروزی بزرگ دست یافت. به دست آورد تا توانایی خود را از هر نظر ثابت کند.

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس در 9 بازی آخر سال قبل سه شکست و یک تساوی داشت و در واقع در جایگاه یک تیم معمولی قرار دارد اما دگرگونی شاگردان یحیی باعث شد تا این تیم همه حریفان را شکست دهد. هر موقعیتی که باشد

1879714